به گزارش ایرنا، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که امروز مردم ۴۰۰ روستا از نعمت اینترنت پرسرعت بهره مند شده و در حال استفاده از این ظرفیت هستند.
یحیی کمالی پور با بیان اینکه مردم به خوبی تشخیص می دهند که چه کسانی به آنها صادقانه خدمت می کنند گفت: با حمایت دولت، در آینده اتفاقات خوبی برای مردم جنوب کرمان رقم خواهد خورد.
وی همچنین عنوان کرد: هم اکنون طرح هادی روستایی در بیش از ۷۰ درصد روستاهای جیرفت و عنبرآباد اجرا شده و یا در حال اجرا است و در این خصوص، مخاطب ما آن مردمی هستند که امروز در روستاهای خود از نعمت راه آسفالته مناسب برخوردار شده اند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در خانه ملت اظهار داشت: به عنوان نماینده مردم وظیفه دارم عقب ماندگی های ۴۰ ساله جیرفت و عنبرآباد را جبران کنم و در این مسیر به حاشیه ها اعتنایی نمی کنم - اعتقاد دارم مدیران ما باید به گونه ای کار کنند که برای همیشه در تاریخ ماندگار شوند.

کمالی پور به پیشرفت 70 درصدی طرح گازرسانی به عنبرآباد اشاره و تصریح کرد: برای این طرح  تاکنون بیش از ۱۱۵ کیلومتر لوله گذاری انجام شده است.

شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

عنبرآباد نیز در فاصله ۲۶۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.