به گزارش ایرنا، دادستان عنبرآباد روز شنبه در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار گفت: وجه مشترک دستگاه قضایی و خبرنگاران قلم، جستجوی واقعیت و دفاع از حق مظلوم است. 
یوسف سبحانی افزود: حق الناس باید در همه زمینه ها مورد توجه قرار گرفته و رعایت شود تا حقی از کسی ضایع نشود.
وی  همچنین به دغدغه های خبرنگاران اشاره کرد و گفت: عنبرآباد به عنوان شهرستان پایلوت کاهش جرایم خشن در استان کرمان انتخاب شده و اقدامات خوبی در این زمینه در حال انجام است.
وی سهم خواهی را یکی از فرهنگ های بد برای سرمایه گذاری برشمرد و گفت: با اختلالگران حوزه های سرمایه گذاری مقابله می کنیم.
سبحانی مردم عنبرآباد را خیرترین مردم در استان کرمان برشمرد و گفت: مردم این شهرستان ۲۰۰میلیون تومان در جشن گلریزان اهدا کردند و امیدواریم فرهنگ صلح و سازش بیشتر در جامعه نهادینه شود. 

رسانه ها برای ترویج فرهنگ بخشش تلاش کنند

رئیس دادگستری جیرفت هم ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: اصحاب رسانه با ترویج فرهنگ بخشش و استفاده از ظرفیت سران طوایف و ریش سفیدان می تواند نقش مهمی در کاهش ورودی پروندها به دادگستری داشته باشند.
ابوذر داوریان افزود: اصحاب رسانه با افزایش دانش عمومی جامعه، نقش مهمی در کاهش ورودی پروندها به دادگستری دارند چرا که با افزایش آگاهی مردم شاهد کاهش مراجعه به دستگاه قضا هستیم.
وی به انتصاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: شعار این دوره، تحول است لذا تحول امری تدریجی بوده و مراجعان دستگاه قضا باید این مساله را لمس کنند از این رو کاهش ورودی پروندها به دادگستری در دستور کار بوده تا شاهد چابک سازی این مجموعه باشیم.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

عنبرآباد در فاصله ۲۶۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

7429/7450

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.