به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در نماز جمعه این هفته در مصلی امام علی(ع) کرمان با تاکید بر اینکه باید افراد نالایق از عرصه مدیریتی کنار گذاشته شوند و میدان را به جوانان لایق داد ، افزود :  همه ما اعتقاد داریم که امروز باید از ظرفیت داخلی کشور استفاده کنیم و به جوانان به عنوان یک قابلیت ویژه اهمیت بدهیم.

وی با بیان اینکه باید به جوانان کشور اهمیت داده شود تا استعدادهای جوان کشور شکوفاتر شود افزود: واردات نفت از کشور را تحریم کردند تا در خیال خود صادرات کشور را به صفر برسانند اما جوانان این کشور در قرارگاه خاتم‌الانبیاء صادرات بنزین را رقم زدند.

حجت الاسلام علیدادی تاکید کرد: امروز شاهد ناامن شدن دنیا به‌وسیله رئیس جمهوری ابله آمریکا هستیم و خروج آمریکائی‌ها از تمام معاهده‌های جهانی را می‌بینیم و به جز تعداد کشوری که تسلیم آمریکا هستند مابقی کشورها آمریکا را یک کشور غارتگر می‌دانند.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه این روزها در یمن شاهد رونمایی از پیشرفت‌های جدی و پیروزی مردم یمن هستیم افزود: یمنی‌ها تا عمق هزار و ۳۰۰ کیلومتری عربستان را ناامن کردند و اگر عربستان جنگ را متوقف نکند جنگ به داخل عربستان کشیده می‌شود.
۹۷۶۷ / ۵۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.