به گزارش ایرنا، طاهر موهبتی روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت 17 مردادماه از طریق ویدئو کنفرانس افزود: فرهیختگی، تمدن و پیشرفت جامعه را می‌توان بر اساس رسانه‌ها بررسی کرد.

وی با اشاره به اینکه شغل خبرنگاری سخت و دشوار است، گفت:مسؤلان باید اطلاع درستی از فضای رسانه پیدا کنند تا بتوانند صدای مردم را به موقع بشنوند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور با بیان اینکه نقد سازنده به معنای تعریف و تمجید است و نمی‌تواند موجب شکوفایی و پیشرفت جامعه شود تصریح کرد: خبرنگار باید سازنده و خلاق باشد.

موهبتی افزود: خبرنگاران درباره خودشان خیلی کم می‌نویسند و این در شرایطی‌ است که بعضی از افراد در مورد شغل‌شان بسیار سخن می‌گویند و روز خبرنگار در سایه خبرهایی که وجود دارد، کمرنگ می شود.

وی تصریح کرد: 800 میلیون بار مراجعه به بیمه سلامت در سراسر کشور داریم بنابراین این سازمان جزو دستگاه‌هایی‌ست که بیشترین اخبار را دارد.
مدیرعامل سازمان  بیمه سلامت استان کرمان یادآور شد: فصای می نشان داده وقتی نظارت ببشتری وجود دارد رفتارها را اصلاح می کنیم و بخشی از بلوع فصای مجازی زمان بر است.

موهبتی خاطرنشان کرد: سخت و زیان آور بودن شغل خبرنگاری یکی از دعدعه ها است و استقلال مالی خبرنگار به استقلال فکری، کاری و امنیت شغلی می تواند به کیفیت کار کمک کند.

9895/3029

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.