امام جمعه رزن از مسئولان استانی و کشوری خواست که به فکر معیشت خبرنگاران باشند.
به گزارش ایسنا، منطقه همدان، حجت السلام والمسلمین سیدعبدالعظیم مولازاده در نشست هم اندیشی و آئین تجلیل از اصحاب رسانه، با بیان اینکه مشکلاتی که داریم از بی توجهی هاست، اظهار کرد: خبرنگار باید درد مردم را به گوش مسئولان و عملکرد مسئولان رابه گوش مردم برساند.
وی با بیان اینکه خوب و بد شهرستان از نظر اجتماعی در دست خبرنگاران است و آنها می توانند با نشر مطالب مردم را امیدوار یا مأیوس کنند، حرفه خبرنگاری را حساس دانست و اظهار کرد: مهمترین کار خبرنگاران بیان درد و آسیب های مردم و آگاه کردن مردم نسبت به خدمات نظام است.
 مولازاده با توجه به سال انتخابات بیان کرد: خبرنگاران باید سلیقه ایی عمل نکنند واز تخریب کردن پرهیز کنند، عدالت شرط کار خبرنگاران است بنابراین باید از تخریب و نقض بپرهیزند و انتقاد سالم داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه با هیچ مسئولی تعارف نداریم، عنوان کرد: بارها با مسئولی که نسبت به مطالبات مردم بی تفاوت باشد، برخورد کرده ایم، مسئولان باید نقدپذیر باشند و نسبت به معیشت مردم حساس تر باشند و به درد آنها رسیدگی کنند.
مولازاده تأکید کرد: رسانه ها باید خبرهایی را نشر دهند که در ارتقاء سطح معیشت و بصیرت مردم موثر باشد و آرامش و امنیت را برای جامعه به همراه آورد. 
رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان رزن نیز مهمترین رسالت خبرنگار را بیان واقعیت های جامعه به شکل حرفه ایی و واقع بینانه بیان کرد و گفت: خبرنگار در آگاهی بخشی در تشخیص حق و حقیقت گام برمی دارد.
سیف یار با بیان اینکه جایگاه خبرنگاران در جامعه به خوبی تبیین نشده است، عنوان کرد: احترام به جایگاه رفیع اطلاع رسانی و فعالان این عرصه باید مدنظر مسئولان قرار گیرد.
در پایان مراسم از خبرنگاران و مدیران کانالهای خبری تقدیر و با حضور در گلزار شهدا با آرمان‌های شهیدان تجدید بیعت کردند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.