به گزارش ایرنا، مدیر اداره ورزش و جوانان قلعه گنج روز سه شنبه در بازدید از زمین چمن مصنوعی روستای شمس آباد این شهرستان گفت: طبق تفاهم نامه اداره ورزش و جوانان و بنیاد مستضعفان در سال ۱۳۹۶ مقرر شد تعداد یازده زمین چمن مصنوعی در روستاهای قلعه گنج احداث شود که امروز یکی از آنها به بهره برداری رسید و ما بقی زمین ها تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

محمد حاج حسینی افزود: عملیات زیرسازی سایر زمین ها برای نصب چمن مصنوعی با همکاری دهیاری ها و اداره ورزش و جوانان در حال انجام است و تلاش می‌شود در سال جاری نصب و به بهره برداری برسند.

وی با بیان اینکه اعتبار ساخت زمین فوتبال و تهیه چمن مصنوعی این روستاها با مشارکت اداره ورزش جوانان و بنیاد مستضعفان انجام می گیرد افزود: برای احداث زمین چمن مصنوعی روستای شمس آباد حدود ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

حاج حسینی ادامه داد: آمایش جغرافیایی اداره ورزش و جوانان برای ساخت یازده زمین چمن مصنوعی به گونه ای انتخاب شده که علاوه بر روستای مرکزی، بیشتر روستاهای همجوار نیز بتوانند از زمین چمن استفاده کنند.

 وی تصریح کرد: با بهره برداری از چمن مصنوعی، روستاهای شمس آباد، چاه شاهی، چاه نوروز، احمد آباد و پای میخ از زمین مناسب فوتبال بهرمند شده اند.
 تعداد ۲۴ تیم فوتبال روستایی در قلعه گنج فعال است که هر ساله در مسابقات شهرستانی و استانی شرکت می کنند.

مرکز شهرستان قلعه گنج در فاصله ۴۲۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

7529/9875

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.