به گزارش ایرنا،مجید عسگری روز شنبه در دیدار با هیئت فوتبال دهلران و پیشکسوتان این عرصه افزود: ورزشکاران دهلران در عرصه های مختلف حرف برای گفتن دارند و این را در میدان عمل ثابت کرده اند و می طلبد ورزش این شهرستان مورد توجه بیش ازپیش متولیان قرار گیرد.
وی به درخشش ورزشکاران این شهرستان در عرصه های بین المللی و ملی و استانی اشاره کرد و گفت:برای توسعه ورزش فوتبال دهلران ساخت ۵ زمین چمن مصنوعی فوتبال در شهرستان در دستور کار است ضمن ان که  جا نمایی و پیگیری اولیه برای زمین چمن شماره دو فوتبال دهلران انجام شد.

فرماندار دهلران تکمیل و بهره برداری از سالن ورزشی روستای بردی تا پایان سال، بازسازی و بهسازی استخر شنای دهلران تا پایان سال وبه پیمان رفتن استخر شهر موسیان را گام هایی برای توسعه زیرساخت ها وسرانه ورزشی در شهرستان ذکر کرد.
عسگری بر تحرک بیشتر هیئت های ورزشی تاکید کرد و گفت:بحث حمایت شرکت های فعال منطقه از ورزش شهرستان به جد دنبال می شود و تلاش می شود ورزش دهلران به جایگاه خود برسد.
مدیر اداره ورزش و جوانان دهلراننیز در این نشست  مسایل و مشکلات فوتبال شهرستان را بیان کرد. 
رحم خدا شیخ محمدی با اشاره به نیاز استادیوم چمن دهلران به مرمت و بازسازی افزود:احداث زمین چمن دوم فوتبال در دهلران یک ضرورت است.
وی گفت:تامین تجهیزات و امکانات خوابگاهی ورزشکاران،اسپانسر برای ورزش شهرستان  و بویژه فوتبال ،حل مشکلات اب مورد نیاز زمین چمن و مینی بوس برای ایاب و ذهاب  ورزشکاران از دیگر موضوعات است که امیدواریم مورد مرتفع شوند.
رئیس هیئت فوتبال دهلران هم با اشاره به موفقیت های فوتبال شهرستان،حضور 2نماینده شهرستان در لیگ یک استان،حضور بانوان فوتبالی در تیم ملی و بزرگسالان،میزبانی مسابقات کشوری و استانی و همچنین  مدارس فوتبال و فوتسال بر ضرورت اسپانسر برای فوتبال شهرستان تاکید کرد.
علی رضایی خواستار تامین روشنایی زمین چمن دهلران برای استفاده ورزشکاران در شب شد.
در این نشست اعضای هیئت فوتبال دهلران و پیشکسوتان این عرصه نیز پیشنهادات خود را در راستای توسعه فوتبال شهرستان و حل مشکلات این عرصه ارائه کردند.

7175/6034

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.