به گزارش ایرنا، همچنین سید محمود دعایی ، حجتی کرمانی و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نمایندگان مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مسئولان کشوری و استانی امروز در آیین پاسداشت نیم قرن خدمات آیت الله جعفری شرکت دارند.

مصلای بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان امروز شاهد قدردانی و قدرشناسی مسئولان و اهالی دیار کریمان از نیم قرن خدمات صادقانه آیت الله سید یحیی جعفری نماینده سابق ولی فقیه در این استان است.

حضور استاندار سابق کرمان در آیین تجلیل از امام جمعه سابق کرمان و همچنین حضور و حضور گسترده مدیران استانی حکایت از محبوب بودن نماینده سابق ولی فقیه در استان کرمان بین مسئولان دارد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری شبانگاه جمعه به همراه حجج الاسلام حجتی کرمانی و حجت الاسلام دعایی با استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، استاندار کرمان، معاونین استانداری، پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، معاون سازمان مدیریت بحران کشور و جمعی از مسوولان کشوری و استانی از حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی که به منظور شرکت در آیین پاسداشت نیم قرن خدمت حضرت آیت الله جعفری وارد فرودگاه کرمان شد استقبال کردند.

آیت الله سید یحیی جعفری متولد ۱۳۱۰، روستای جور در شهرستان کوهبنان کرمان مجتهد شیعی و امام جمعهٔ سابق شهر کرمان و سابق بر این نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان کرمان بود که در ۲۸ تیر ۱۳۹۶ از این سمت استعفا داد و در نهایت  سه آذر ۹۶ کناره‌ گیری کرد.

آیت الله جعفری از سال ۱۳۵۹، توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران به این سمت منصوب شده‌ بود.

وی علت استعفای خود را کهولت سن اعلام کرده بود.

آیت الله جعفری مشی اعتدالی داشته و همواره از مجادلات سیاسی پرهیز می‌کرد.

7440/3029/ 5054

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.