سرهنگ محمدرضا ایران نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ادامه طرح های ویژه مقابله با قاچاق کالا و ارز و در راستای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان با انجام کار اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی نامحسوس در شهرستان به یک دستگاه کامیون تریلی مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
وی اظهار داشت: در بررسی های اولیه مشخص شد خودرو دارای بارنامه پارچه از گمرک شهید رجایی است که در بازرسی دقیق از خودرو یک میلیون و 700 هزار نخ انواع سیگار خارجی و 328 طاقه پارچه قاچاق کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان تصریح کرد: مبدا بارگیری این محموله قاچاق بندرعباس و مقصد آن اصفهان بود و ارزش آن 2 میلیارد ریال تخمین زده می شود.
وی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم سیرجان با پلیس در راستای شناسایی و کشف جرایم افزود: از عموم مردم درخواست می کنیم در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا در سطح خرد و کلان و اقدام مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.
سیرجان در فاصله 185 کیلومتری غرب مرکز استان قرار دارد.
3029/7435/7437
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.