به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، سردار «منوچهر امان اللهی» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ماموریت نخست، پلیس شهر نودشه حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان که با سرعت زیادی در حال حرکت بود مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.
وی ادامه داد: راننده وانت نیسان نیز بدون توجه به فرمان ایست پلیس اقدام به فرار کرد اما ماموران پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به مهار و توقیف خودرو شدند.
سردار امان اللهی تصریح کرد: در بازرسی ماموران از این خودرو، 300 هزار نخ سیگار قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به سه میلیارد ریال می رسد، کشف شد.
فرمانده انتظامی کرمانشاه در ادامه از کشف 250 هزار نخ سیگار قاچاق دیگر اینبار توسط کاراگاهان پلیس آگاهی خبر داد و گفت: پس از اطلاع پلیس مبنی بر اینکه فردی قصد انتقال مقدار زیادی سیگار قاچاق را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با انجام تحقیق گسترده موفق به شناسایی خودرو و مسیر حرکتی آن که محور کامیاران - کرمانشاه بود، شده و پس از استقرار در مکان مناسب موفق به توقیف آن که یک دستگاه پراید بود، شدند.
سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو، 250 هزار نخ سیگار قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به 300 میلیون ریال می رسید، کشف شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری 2 متهم در رابطه با کشف 550 هزار نخ سیگار قاچاق و معرفی آن ها به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.
وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس استان کرمانشاه در سال جدید عنوان کرد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.