به گزارش ایرنا، 'حمیدرضا رشیدی‌ نژاد' روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته سلامت افزود: طی سال گذشته 50 مورد تخلف جزئی در داروخانه‌های کرمان گزارش شده است.
وی اظهار داشت: شهروندان در صورت مواجهه با تخلفات در حوزه داروخانه ها از طریق سامانه پیامکی 10003412105620 تخلف را گزارش کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: تامین داروی بیماران خاص در برخی مواقع به صورت موردی کمبود وجود داشته و اولویت ما تامین داروی بیماران خاص است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تعرفه ‌های پزشکی بخش خصوصی 13 درصد و بخش دولتی کمتر از 10 درصد اضافه شده و در هتلینگ‌ بخش خصوصی حدود 25 درصد افزایش یافته است.
وی ادامه داد: نهایت وظایف دانشگاه‌ های علوم پزشکی تامین سلامت جامعه است و در تربیت نیروی انسانی مهمترین نقش را حوزه آموزش و بعد از آن پژوهش دارد.
رشیدی نژاد به وضعیت بیمارستان ‌های در حال احداث کرمان اشاره و تصریح کرد: تکمیل ساختمان بیمارستان شهید باهنر در اولویت برنامه ‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمان است.
وی گفت: ساختمان بیمارستان باهنر کرمان در مهر 1396 حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشت، که در این مدت پیشرفت فیزیکی آن به 100 در صد رسیده و حدود 94 درصد تجهیزات مورد نیاز آن تامین شده است.
به گفته رشیدی نژاد هم اکنون بیمارستان باهنر کرمان در حال جابجایی است و تا سه ماه آینده به طور کامل نقل مکان می کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: بیمارستان سینای زرند حدود 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ساخت بیمارستان شفا که در کنار فرودگاه کلنگ احداث آن به زمین زده شده بود به دلیل مشکلات فنی منتفی شد.
وی ادامه داد: قرار شد جایگزین بیمارستان شفا در داخل خود بیمارستان احداث شود و هم اکنون به دنبال سرمایه گذار هستیم تا یک بیمارستان حدود 800 تختخوابی در محدوده بیمارستان کنونی شفا احداث شود.
3029/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.