به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری کرمان، حجت الاسلام محمد محمودآبادی در بازدید از انبار هلال احمر استان کرمان در شهرستان حمیدیه افزود: جمعیت هلال احمر این استان به عنوان یکی از پایگاه های فعال در استان خوزستان و شهرستان حمیدیه اقدامات زیادی برای تأمین اقلام سیل زدگان انجام داده است.
وی با اشاره به انتخاب این استان به عنوان معین شهرستان حمیدیه تصریح کرد: انبار هلال احمر کرمان در حمیدیه مملو از اجناس مورد نیاز سیل زدگان است و تا امروز بسیاری از اقلام مورد نیاز سیل زدگان توسط ستاد معین استان تأمین شده است.
محمودآبادی اظهار داشت: با توجه به حجم عظیم آب در منطقه و زیر آب رفتن بسیاری از روستاها، هلال احمر استان کرمان با حضور فعال، همه اقلام خوراکی و بهداشتی و چادر را برای اسکان ساکنان این مناطق فراهم کرده است.
وی با تقدیر از زحمات نیروهای جمعیت هلال احمر استان کرمان فعال در حمیدیه افزود: برای جلوگیری از اسراف در عرضه غذاهای گرم، ستاد معین استان تصمیم گرفت بسته های خشک مواد غذایی را با محوریت هلال احمر در روستاها توزیع کند و در این زمینه هم موفق عمل کردیم.
نماینده استاندار کرمان و مسئول ستاد معین این استان در امور کمک رسانی به مناطق سیل زده خوزستان گفت: نیروهای هلال احمر کرمان به صورت روزانه به روستاها و نقاط مختلف متأثر از سیل مراجعه و اقلام بهداشتی و خوراکی را به مردم تحویل می دهند.
حجت الاسلام محمودآبادی تصریح کرد: هم اکنون در شهرستان حمیدیه وضعیت عادی برقرار و بحران سیل تحت کنترل است و یکسری از کمبودها در حوزه آبرسانی، پوشاک و روشنایی از کرمان تأمین شده است.
وی با اشاره به امکانات لجستیکی و پشتیبانی ستاد معین استان کرمان در حمیدیه خاطرنشان کرد: با بیش از 70 دستگاه ماشین سبک و سنگین که ستاد معین استان در حمیدیه مستقر کرده، کار تکمیل سیل بندها و تجهیز آنها در حال انجام است و با توجه به پیش بینی های هواشناسی باید تا 2 روز آینده منتظر افزایش جریان آب باشیم.
استان کرمان از طرف وزیر کشور در ابتدای رخداد بحران سیل در استان خوزستان به عنوان معین شهرستان حمیدیه انتخاب شد و هلال احمر استان کرمان با 38 نیروی داوطلب به عنوان اولین نهاد مشغول خدمت رسانی به هموطنان در این منطقه فعال
است.
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.