به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان محمد جواد فدائی پس از ورود به استان خوزستان، بلافاصله دیداری با وزیر کشور و استاندار خوزستان داشت و سپس راهی شهرستان حمیدیه شد و از روند خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان این شهرستان در منطقه بازدید کرد.
**دیدار استاندار کرمان با وزیر کشور در اهواز
در دیدار وزیر کشور با دکتر فدائی استاندار کرمان، رحمانی فضلی از فعالیت منظم و پردامنه استان کرمان در حمیدیه تشکر و بازسازی این شهرستان را به استان کرمان محول کرد.
به گزارش خبرنگار اعزامی روابط عمومی استانداری کرمان در این نشست فدائی گزارشی از جزئیات اقدامات استان کرمان در رابطه با مدیریت بحران سیل در شهرستان حمیدیه به وزیر کشور ارائه کرد.
همچنین پیش از این نشست، استاندار کرمان و شریعتی استاندار خوزستان با یکدیگر دیدار کردند و به اتفاق از اقدامات عمرانی برای مهار سیل در منطقه عین دو اهواز بازدید کردند.
شریعتی در جریان این دیدار از حضور به موقع مسئولان ارشد استان در خوزستان تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد با همت دستگاه های اجرایی و امدادی استان کرمان حمیدیه به زودی به شرایط عادی بازگردد.
استاندار کرمان پس از بازدید از محل استقرار ستاد مدیریت بحران استان کرمان در شهرستان حمیدیه در نشست ستاد مدیریت بحران استان کرمان ، مشترک با این شهرستان شرکت کرده و ضمن اطلاع از آخرین اقدامات انجام گرفته در راستای مقابله با سیلاب و خدمات رسانی به اهالی منطقه، دستورات و راهکارهایی را خطاب به دستگاه‌های مختلف اجرایی صادر کرد.
براساس این گزارش در نشست ستاد بحران شهرستان حمیدیه که با حضور فدائی استاندار کرمان برگزار شد ، سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله کرمان، محمودآبادی نماینده استاندار کرمان در حمیدیه، همایی مدیرکل امنیتی استانداری، نیکویی معاون خدمات شهری شهرداری کرمان و جمعی از مدیران حمیدیه حضور داشتند.
استاندار کرمان در حاشیه حضور در منطقه حمیدیه اظهار داشت: بر اساس دستور وزیر کشور مبنی بر معین قرار گرفتن استان کرمان برای کمک رسانی به سیل زدگان استان خوزستان، در کمترین زمان ممکن، تیم‌های عملیاتی دستگاه‌های عضور ستاد مدیریت بحران استان به سرپرستی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری از ابتدای هفته جاری در شهرستان حمیدیه به عنوان یکی از مناطق درگیر سیل و سیلاب در استان خوزستان مستقر شدند.
فدائی نیز در این سفر از انبار هلال احمر استان کرمان در شهرستان حمیدیه بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان علاوه بر ارسال محموله 28 تنی کمک های امدادی، بهداشتی و غذایی در مورخ 20 فروردین ماه، کمک های مورد نیاز بر حسب اعلام ستاد مستقر در حمیدیه به صورت مستمر ارسال می شود.
همچنین در استان کرمان یک خط هوایی ویژه به منظور تسریع در ارسال کمک های مورد نیاز مردم خوزستان به ویژه سیل زدگان حمیدیه، راه اندازی شده است.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.