به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، دادخدا سالاری ظهر امروز به همراه رئیس کل دادگستری و فرماندهی انتظامی استان در بازدید از محل سرقت مسلحانه بازار کرمان ضمن دیدار با کسبه و شهروندان اظهار داشت: بازپرس ویژه ای در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان به این پرونده اختصاص یافته است.
وی با اشاره به اینکه سارقان مسلح حرفه ای بوده اند تصریح کرد: این تیم متشکل از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی استان به صورت شبانه روزی در حال رصد امور و تحقیق برای شناسایی و دستگیری متهمان هستند و در حال حاضر سرنخ های خوبی کسب شده است.
دادستان کرمان هشدار داد: اشد مجازات در انتظار عاملان این حادثه خواهد بود و دستگاه قضایی با افرادی که اقدام به انجام جرائم خشن می کنند، به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.
چهار سارق، حوالی ساعت 20 شب گذشته به 2 باب مغازه طلافروشی در مجاور یکدیگر حمله کردند که در پی مقاومت صاحبان یکی از طلافروشی ها، سارقان اقدام به تیراندازی و مجروح کردن وی از ناحیه پا کردند.
در این حادثه یک رهگذر غیربومی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
از مجموع چهار سارق، یکی از افراد مسلح بوده و اقدام به تیراندازی کرده و سارقان در نهایت با یک دستگاه خودروی سواری از محل متواری شده اند.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.