به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در سالن جلسات دادگستری افزود: 9 دی نشان داد که مردم پای انقلاب ایستاده اند و ذره ای در این مسیر کوتاه نمی آیند.
وی ادامه داد: امروز مردم مشکلاتی دارند ولی برخی می خواهند از این گلایه و اظهارنظر مردم سوء استفاده کرده و ذائقه مردم را تلخ کنند.
وی افزود: رعایت حقوق مردم یک اصل اساسی است و نباید اجازه داد مسئولی در انجام وظایف خود نسبت به مردم کوتاهی کند، باید تلاش کنیم مشکل مردم را حل کنیم و اقدام دستگاه قضایی در حل مشکل منطقه ای در شهرستان آبیک نیز در همین راستاست.
حجت الاسلام قدرتی خاطرنشان کرد: همه مسئولان مکلف و موظف به خدمت به مردم هستند و اگر همه گوش به فرمان رهبری برای خدمت به مردم تلاش جهادی داشته و براساس اقتصاد مقاومتی حرکت کنند دیگر شاهد برخی مسائل و مشکلات نخواهیم بود.
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان قزوین نیز اظهار کرد: منطقه الموت یکی از مناطق بکر و زیبای طبیعی است که فرصت های گردشگری بسیاری در آن قرار دارد.
محمدعلی حضرتی ها عنوان کرد: یکی از تهدیدهای موجود، تجاوز به حریم آثار تاریخی و فضاهای طبیعی است در حالی که این مناطق در نوبت ثبت جهانی است.
وی یادآورشد: امروز دستگاه قضایی و سایر دستگاه ها با کمک به میراث فرهنگی می توانند بستر مناسبی را برای حفظ این میراث ماندگار فراهم کنند.
6012 تهیه و انتشار: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.