مسعود جمیلی کرمانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کشاورزان برای حمل بار محصولات کشاورزی خود بدون واسطه، با شرکت های حمل و نقل و باربری ها قرارداد حمل منعقد کنند.
وی ادامه داد: کشاورزان ضمن درخواست و رویت جدول قیمتی حمل بار، نرخ مصوب را به شرکت های حمل و نقل پرداخت کنند و در صورت مشاهده تخلف موارد را به اداره های راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های محل حمل بار و یا شماره تماس 03443352139 اطلاع دهند.
وی به روند افزایش برداشت گوجه و هندوانه در شهرستان رودبار جنوب اشاره کرد و گفت: تیم های بازرسی و نظارت اداره کل حمل و نقل و شهرستان رودبار جنوب به صورت مستمر و میدانی بر عملکرد شرکت های حمل و نقل نظارت کامل دارند.
مدیرکل حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان اظهار داشت: در تعطیلات عید و روزهای ابتدایی سال جدید با توجه به محدودیت های ترافیکی در جاده های کشور و جنوب استان تردد کامیون ها با اعمال محدویت رو به رو شد که سبب کاهش ورود ناوگان به منطقه چنوب کرمان را در پی داشت که در حال حاضر این روند به حد نرمال رسیده و هیچگونه کمبودی در زمینه کامیون برای حمل محصولات وجود ندارد.
وی بیان کرد: در فصل برداشت محصولات کشاورزی از تمام ظرفیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای برای ساماندهی حمل و نقل استفاده می کنیم و در زمینه برخورد با متخلفان بویژه شرکت های حمل و نقل، کمیسیون ماده 12 فعال و با کوچکترین تخلفی که سبب ضایع شدن حقوق کشاورزان به عنوان صاحبان بار و رانندگان شود، برخورد جدی می شود.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان را تحت پوشش دارد.
3029/7450/7429
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.