احسان عراقی زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد 10 دستگاه ماشین آلات راهداری سنگین و سبک به همراه 12 نفر نیروی راهدار از استان کرمان پس از پنج روز امدادرسانی به سیل زدگان لرستان، چهار روز پیش به شهرستان حمیدیه از توابع استان خوزستان اعزام شدند.
وی ادامه داد: تیم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان ساماندهی بیش از 350 کلیومتر از راه های این شهرستان سیل زده را در اختیار گرفته است.
معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان کرمان با اشاره به مهمترین اقدامات انجام شده توسط تیم راهداری اعزامی به حمیدیه خوزستان گفت: لایروبی جاده ها، اجرای دریواسیون ( دیواره شنی)، بازگشایی راه های روستایی، اصلاح بندهای خاکی، اصلاح آب بردگی های راههای روستایی از جمله این اقدامات است.
وی وضعیت جاده های حمیدیه خوزستان را نابسامان ارزیابی کرد و افزود: وضعیت جاده ها اصلا خوب نیست، به خصوص راه های روستایی که وضعیت مناسبی ندارند به طوری که 50 کیلومتر از راههای روستایی این منطقه به صورت کامل به زیر آب رفته و دچار آبگرفتگی و تخریب شده است.
عراقی زاده تصریح کرد: به همت مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان کرمان و با همکاری برخی از شرکت های راهداری، هدایایی نیز برای کمک به سیل زدگان تهیه و بوسیله کامیون های این اداره کل به مناطق سیل زده ارسال شد.
وی ادامه داد: از جمله اقلام اهدایی می توان به تعداد 6 هزار بطری آب معدنی، 500 عدد تن ماهی، 100 تخته پتو، یکهزار و 112 متر مربع موکت، پودر لباسشویی، مایع دستشویی، پوشک بچه، نوار بهداشتی و تعدادی ظروف سفری اشاره کرد.
پیش از این استاندار کرمان و دستگاه های امدادرسان این استان برای بررسی وضعیت و امدادرسانی به مناطق سیل زده شهرستان حمیدیه استان خوزستان سفر کردند.
استان کرمان معین شهرستان حمیدیه برای امدادرسانی و بازسازی شده است.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.