به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام مهدی حسنی کبوترخانی، روز چهارشنبه در جمع معتکفین خواهر در مسجد جامع شهر رفسنجان ضمن تبریک به مناسبت ولادت باسعادت حضرت امیرالمومنین (ع) و حلول سال جدید اظهار کرد: دو مسجد جامع و خیراندیش مساجد اصلی شهر رفسنجان محل اعتکاف خواهران است که 630 نفر در مسجد جامع و 80 نفر هم در مسجد خیر اندیش معتکف اند.
وی تصریح کرد: در مسجد امام خمینی (ره) شهر رفسنجان هم 230 نفر از برادران متدین معتکف شدند و به خلوت با خدا می پردازند در روستاها و بخش های دیگر هم مومنین د رآیین معنوبی اعتکاف شرکت کردند که در مجموع بیش از یکهزار و 400 خواهر و 700 نفر هم مرد در رفسنجان در این مراسم شرکت دارند.
وی خاطرنشان کرد: آغاز سال جدید همراه با معنویت و اعتکاف است و امیدواریم که امسال بر سر سفره اعتکاف، سالی پر از خیر و برکت برای مومنان و بندگان رقم بخورد و این مراسم معنوی همگام و همراه با سراسر کشور در حال برگزاری است.
حسنی کبوترخانی بیان کرد: شهرستان رفسنجان هم از این حرکت انقلابی و ارزشی عقب نمانده و امروز شاهد این هستیم که امسال علیرغم تعطیلات و مراسم عید باستانی نوروز، مردم جهت بهره مندی از این آیین مساجد را از این برنامه پر فیض خالی نگذاشتند.
حجت الاسلام حسنی کبوترخانی تصریح کرد: برنامه های ناب دینی واخلاقی و برنامه های فرهنگی برای معتکفین برگزار می شود؛ ما خلوت معتکفین را اصل قرار دادیم تا با قرآن مأنوس باشند و از خلوت در اعتکاف توشه ای برای آخرت شان تهیه کنند.
رفسنجان با وسعت8 هزار هکتار در 110 کیلومتری کرمان قرار دارد.
/7433/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.