احمد امینی روش روز شامگاه جمعه در حاشیه آیین افتتاح مجهزترین آزمایشگاه پاتوبیولوژی جنوب شرق کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از واگذاری امور به بخش خصوصی خبر داد و افزود: هر جا به مردم اعتماد کردیم شاهد کیفیت و توفیقات بیشتری بودیم.
وی گفت: خدمات ماندگار خانواده وطن خواه در تاریخ این منطقه ثبت و ضبط شده است و این خدمات جای تقدیر و تشکر دارد.
فرماندار جیرفت ضمن قدردانی از خانواده وطن خواه برای راه اندازی این آزمایشگاه در جیرفت اظهار داشت: این خانواده در سعد آباد اشتغالزایی 400 نفری ایجاد کرده اند در حالی که می توانستند خیلی راحت این سرمایه را در بخش های دیگر با حاشیه امن تری و با سود بیشتری استفاده کنند ولی برای پیشرفت منطقه، از خودگذشتگی کردند.
امینی روش راه اندازی آزمایشگاه پاتوبیولوژی را یک عیدی بزرگ به مردم جنوب استان برشمرد و گفت: با راه اندازی این مرکز، دیگر نیازی به مراجعه در مرکز استان نیست.

**راه اندازی مجهزترین آزمایشگاه جنوب شرق
جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت هم گفت: راه اندازی آزمایشگاه وطن خواه از ابعاد مختلف سبب پیشرفت منطقه جنوب کرمان شده است.
سیدفریدون افضلی افزود: راه اندازی این مرکز خدمتی ماندگار به مردم محروم منطقه جنوب کرمان بود که راه ایاب و ذهاب به مرکز استان را از میان برداشت و خدمات را در نزدیک ترین نقطه ارائه می کند.
** آزمایشگاه پاتوبیولوژی جیرفت مجهز به مدرن ترین سیستم های روز
مدیر آزمایشگاه پاتوبیولوژی منطقه جنوب گفت: این آزمایشگاه مجهز به مدرن ترین سیستم های روز و کادر فنی متخصص است و خدمات با کیفیتی را ارائه می کند.
نعیم رضا وطن خواه افزود: ساختمان آزمایشگاه طی سه سال بر اساس آخرین معیارهای استاندارد روز دنیا ایجاد شده است تا بتواند خدمات باکیفیتی را ارائه کند.
وی ضمن تشکر از حمایت های فرمانداری جیرفت گفت: این مرکز با اعتبار 40 میلیارد ریال راه اندازی شده است.
** امروز خدمات آزمایشگاهی را در نزدیک ترین نقطه دریافت می کنیم
شهروند جیرفتی هم به ایرنا گفت: خوشبختانه با راه اندازی این مجموعه، خدمات آزمایشگاهی را در نزدیک ترین نقطه دریافت می کنیم و دیگر نیاز نیست برای انجام یک آزمایش معمولی به مرکز استان مراجعه کنیم.
علی سیدی افزود: بسیاری از افراد، جان خود را در مسیر رفتن به مرکز استان از دست داده اند و تنها دلیل این اتفاقات، نبود امکانات زیرساختی بود.
وی ادامه داد: با حمایت دولت، شاهد برطرف شدن محرومیت ها و ارائه خدمات در نزدیک ترین نقطه هستیم و این اتفاق جای تقدیر دارد.
7450/7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.