به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان در مصلی امام علی(ع) افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی که وجود دارد بعضی از سفره‌های شب عید کوچک شده و لازم است که به فقرا و مستمندان رسیدگی و به نیازهای آنها توجه کنیم.
وی تاکید کرد: باید در همه عرصه‌ها، مسئولان جهادی و بسیجی پا به میدان گذاشته و مشکلات کشور را برطرف کنند و شایسته نیست گرانی‌های موجود در جامعه، مردم را آزرده خاطر کند.
امام جمعه کرمان تصریح کرد: همه دست به دست همدیگر دهیم که این مشکلات برطرف شود و شان، جایگاه مردم غیور و رشید ما در همه امور باید حفظ شود.
وی با اشاره به اعطای نشان ذوالفقار به سردار سلیمانی از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: اعطای این نشان نتیجه اخلاص، پاکی، صداقت، شجاعت و شهامت ایشان در صحنه‌های سخت در دفاع از اسلام است.
خطیب جمعه کرمان ادامه داد: ایثار سردار سلیمانی در روزهای سخت جنگ در هشت سال دفاع مقدس، اخلاص و مردانگی و گذشت در این دوران و افتخار و سربلندی که برای ملت ایران با تلاشهای وی بدست آمده با اعطای این نشان قدردانی شد.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه افزود: حجت الاسلام رئیسی از چهره‌های با انگیزه و توانمند هستند و امیدواریم توصیه‌های رهبری در مردمی بودن، انقلابی عمل کردن، ضد فساد حرکت کردن و جوانگرایی بودن را به صورت جدی در دستگاه قضا عملی کنند.
وی با اشاره به سالگرد حمله و بمباران شیمیایی رژیم صدام به شهر حلبچه عراق در سال 66 تصریح کرد: نهادها و مدعیان حقوق بشر عکس العمل مناسبی در مورد این جنایت و فاجعه نشان ندادند.
خطیب جمعه کرمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفارش دین در رابطه با رسیدگی به ایتام تصریح کرد: در متون روایی ما به این مساله پرداخته شده که زمانی فردی مسکین و یتیم به شما مراجعه می‌کند با نگاه اعتقادی با او برخورد کنید.
7437/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.