به گزارش دریافتی ایرنا ، محمد جواد فدائی در پیام تبریک خود با اشاره به آیه 'یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم (ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد)' از این خبر مسرت بخش احساس خوشحالی و غرور کرده است .
استاندار در پیام خود خطاب به سردار سلیمانی گفته است : خبر مسرت بخش اعطای نشان 'ذوالفقار' برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به جنابعالی از سوی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در آستانه اعیاد رجبیّه موجبات خوشحالی و مایه افتخار جامعه اسلامی، ملت شریف ایران بویژه مردمان خطه کریمان گردید.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای والامقام ایران اسلامی بویژه شهدای مدافع آستان اهل بیت (ع)؛ این اتفاق مبارک را که نشان دهنده رشادت ها، موفقیت ها و مجاهدت های خالصانه جنابعالی و همرزمان ایثارگرتان در مبارزه با تروریسم تکفیری و افراطی‌گری است تبریک عرض می نمایم و از درگاه خداوند سبحان برای جنابعالی و تمامی خدمتگزاران صادق اسلام و مجاهدان راه خدا سعادت، عزت و پیروزی مسٲلت دارم.
5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.