حبیب الله خنجری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک میلاد باسعادت دخت نبی اکرم(ص) و روز مادر افزود: یکی از اقدامات مهم کمیته امور بانوان شهرستان در سال 97 برگزاری دوره های مختلف آموزشی مهارت های زندگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی با اساتید مجرب در حوزه خانواده برای نمایندگان امور بانوان ادارات بوده است.
وی در ادامه گفت: برگزاری ماهیانه نشست کمیته امور بانوان، معرفی حدود 60 نفر از بانوان بی سرپرست و بد سرپرست برای اخذ تسهیلات 30 میلیون ریالی از بانک مهر ایران، بازدیدهای مستمر و زمانبندی شده از صندوق های خرد زنان روستایی و برگزاری نشست های رفع موانع تولید این صندوق ها از دیگر اقدامات این کمیته در شهرستان زرند بوده است.
خنجری با اشاره به مهم بودن نقش زنان در تولید و اقتصاد کشور و حمایت آنان گفت: در این راستا برگزاری دوره های آموزشی کارآفرینی برای اعضای صندوق های خرد زنان روستایی با همکاری مرکز کارآفرینی استان کرمان را داشته ایم.
فرماندار زرند با اشاره به افتتاح مرکز دوخت لباس توسط بانوان در شهرستان گفت: کارخانجات و شرکت ها و معین های اقتصادی منطقه می توانند سفارشات خود را به این مرکز داده و با این کار حمایت خود را از زنان کارآفرین شهرستان اعلام دارند.
وی با اشاره به افتتاح پارک بانوان زرند با مشارکت شهرداری گفت: برای ایجاد تقویت و روحیه نشاط و ورزش در بین کارمندان زن تخفیف های ویژه برای استفاده از امکانات ورزشی را برای آنان در نظر گرفته ایم.
خنجری در ادامه برگزاری ورزش صبحگاهی در پارک های سطح شهرستان، انجام دوره های آموزشی بانوان در خصوص بحران آب و استفاده بهینه از سایر انرژی ها با همکاری ادارات مربوطه، حضور اقشار مختلف زنان شهرستان در راهپیمایی ها و مراسمات ملی مذهبی چون دهه فجر و مناسبت های مختلف را از دیگر فعالیت های این کمیته عنوان کرد.
وی افزود: فرمانداری خود را موظف به پیگیری مشکلات بانوان در شهرستان دانسته و در این راستا تمام تلاش خود را بمنظور رفع و کاهش مشکلات بانوان به کار خواهد بست.
9889/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.