پژمان پروین روز دوشنبه در دوره آموزشی ارتقای مهارت های اخلاقی و زندگی ویژه فرزندان مددجویان زیر پوشش انجمن حمایت زندانیان همدان گفت: براساس تحقیقات صورت گرفته بین سطح تحصیلات و ارتکاب جرم رابطه معنادار و مستقیمی وجود دارد.
وی توضیح داد: بیشترین افراد مجرم دارای سطح تحصیلات پایینی بوده و اشخاص با سطح تحصیلات بالا کمتر به سمت جرم می روند.
مدیرکل زندان های همدان برگزاری دوره های آموزشی را گام مثبتی در راستای واکسینه کردن خانواده‌‌های زندانیان دانست و افزود: این دوره های آموزشی با هدف حفظ و ارتقای سلامت جامعه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مسیر توانمندسازی خانواده زندانیان برگزار می شود.
پروین رسیدگی به وضعیت خانواده های مددجویان و فراهم کردن زمینه بازگشت مجدد مددجویان به کانون خانواده را از اولویت کاری خود عنوان کرد.
مدیرکل زندان های همدان گفت: با توجه به زندانی شدن سرپرست خانواده، احتمال بروز آسیب های اجتماعی برای خانواده زندانیان زیاد و نگران کننده است.
پروین نقش و تاثیر دوست در زندگی را بسیار مهم دانست و از فرزندان زندانیان خواست افرادی را به عنوان دوست انتخاب کنند که در بهبود آینده زندگی آنها موثر واقع شوند.
دوره آموزشی ارتقای مهارت های اخلاقی و زندگی ویژه فرزندان مددجویان زیر پوشش انجمن حمایت زندانیان با حضور استادان توانمند برگزار شد و این دوره ها در شهرستان های ملایر، نهاوند، تویسرکان و اسدآباد نیز در حال برگزاری است.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.