به گزارش ایرنا، ورزش با تاثیر گذاری مستقیم و موثر بر حوزه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه، میزان نشاط و شادابی، سلامتی و امید به زندگی را بین مردم افزایش می دهد.
فوتبال نیز به عنوان پیشانی ورزش، جایگاهی ویژه و طرفدارانی پرشمار در سراسر پهناورترین استان کشور به دست آورده و افراد معیار سنجش ورزش استان را بر اساس وضعیت فوتبالی آن می سنجند. مدال آوری ورزشکاران دیار کریمان در رقابت های ملی و بین المللی هیچگاه در معیار افکار عمومی به نداشتن حداقل یک نماینده در لیگ برتر فوتبال نرسیده است.
تیم فوتبال مس کرمان به عنوان شناسنامه ورزش استان در معیارهای ملی و حتی جهانی، با استعدادیابی و ایجاد آکادمی های فوتبالی در محروم ترین نقاط استان، همچون قلبی تپنده به روند توسعه جایگاه ورزشی شتاب بخشیده و طرفداران بی شماری در جای جای پهناورترین استان کشور جذب کرده است.
همچنین نفوذ تیم فوتبال مس کرمان به خانه های مردم استان، روحیه موفقیت و پیروزی را به شهروندان کرمانی هدیه می کند.
در این زمینه مسئولان استان کرمان می توانند با حمایت همه جانبه از تیم های فوتبال حاضر در لیگ دسته یک این استان بهترین هدیه را به مردم این استان در چهل سالگی انقلاب ارائه کنند.
اما متاسفانه جایگاه این تیم طی سالهای گذشته بین مسئولان مغفول مانده و بدون حمایت ها و پشتیبانی به حال خود رها شده است، امروز برخی افراد خواسته های فردی را به عمومی ترجیح می دهند و به مانعی برای پیشرفت و توسعه این باشگاه تبدیل شده اند.
تیم مس کرمان تا این هفته رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور ثابت کرد که برای صعود به لیگ برتر چهره ای مدعی در بین سایر رقبای خود دارد و با کمی حمایت و عزم همگانی و همدلی می تواند جایگاه واقعی ورزش را به استان بازگرداند و روحیه نشاط را بین مردم سخت کوش دیار کویری کرمان زنده کند.
تمامی مسئولان دولتی و بخش خصوصی با حمایت همه جانبه از تیم مس کرمان در لیگ دسته یک فوتبال کشور می توانند آسیب های وارده به اُفت فوتبال استان را طی پنج سال گذشته جبران کنند.
**خبرنگار ایرنا مرکز کرمان
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.