به گزارش ایرنا، سردار احمد حق طلب روز شنبه در آیین افتتاحیه نهمین نمایشگاه ملی دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت و سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت افزود: استان کرمان با وجود مردم فرهیخته، خانواده شهدا و همچنین مسئولان بلند همت شایستگی این را داشتند که دومین کنگره شهدای 6 هزار و 500 شهید را برگزار کند‌.
وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در این سال ها به کرات در رابطه با ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی فرمایشات فراوانی داشته اند گفت: معظم له فرمودند؛ تلاش کنید که مفاهیم کتاب های دفاع مقدس به ذهن جوانان منتقل شوند و باید برای این مهم برنامه ریزی شود.
مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور با اشاره به اینکه تقریظ بیش از 50 عنوان در حوزه دفاع مقدس از سوی مقام معظم رهبری نشان دهنده عنایت و توجه ایشان به این موضوع است تصریح کرد: اگر جوانان ما امروز برای دفاع از انقلاب اسلامی، مقاومت و دفاع از حرم اهل بیت (ع) هزاران کیلومتر را می پیمایند به دلیل فعالیت هایی است که در حوزه ترویج این فرهنگ انجام شده است.
سردار حق طلب با بیان اینکه راهکارهایی که‌ امروز در مقابله با دشمنان منطقه به کار گرفته می شود برگرفته از دوران دفاع مقدس است بیان داشت: توصیه هایی که مقام معظم رهبری بعد از 22 بهمن داشتند؛ نمونه های روشنی از توجه و فرهنگ دفاع مقدس است.
مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه 'دفاع مقدس فرصت تنفس به انقلاب اسلامی را داد' تصریح کرد: امیدواریم از این فرصت به نحو احسن استفاده شود.
وی با اشاره به اینکه در برگزاری 9 نمایشگاه کتاب و 26 کنگره استانی ناظر بوده ام اما اقدامات استان کرمان در حوزه برگزاری این کنگره در سطح کشور بی نظیر است یادآورشد: وحدت و همدلی بین مسئولان استان کرمان قابل تقدیر است.
نهمین نمایشگاه ملی دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت و سبزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در استان کرمان از 27 بهمن تا 3 اسفندماه در حسینیه ثارالله شهر کرمان دایر است.
3029/9895
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.