به گزارش ایرنا علی حسینی محمدآبادی روز چهارشنبه در گردهمایی آموزشی قوانین و مقررات بیمه بیکاری با قدردانی از حضور و مشارکت مردم کرمان در راهپیمایی22 بهمن افزود: ملت ایران با حضور و مشارکت خود برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار ایران افزودند.
وی از وجود 46هزار کارگاه تولیدی در سطح استان خبرداد و گفت: 318 هزار بیمه شده اصلی در استان وجود دارد که نسبت به 6 ماهه نخست امسال سه درصد رشد داشته است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان تصریح کرد: خوشبختانه در این استان وفاق، همدلی و همرایی بین تامین اجتماعی و واحدهای تولیدی وجود دارد و منفعت این تعامل به مردم، جامعه هدف و بیمه شدگان برمی گرد.
حسینی محمدآبادی با بیان اینکه باید در کنار هم به حفظ و حمایت از اشتغال کمک کنیم که روند رو به رشد بیمه شدگان اجباری نشان دهنده این مهم است تاکید کرد: نگاه تامین اجتماعی کمک به تولید و اشتغال در جامعه است و به عنوان بزرگترین سازمان بیمه ای در سطح کشور است.
وی با بیان اینکه تامین اجتماعی در دوران کهولت، بیماری و بیکاری معیشت خانواده را به طرق مختلف تامین می کند تصریح کرد: همواره تامین اجتماعی با کارفرمایان برای حفظ اشتغال تعامل داشته است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان با اشاره به اینکه رفع موانع تولید و اشتغال از اولویت های این سازمان بوده است گفت: بیمه بیکاری به عنوان نگاه و خدمت آخر است و نیت حفظ و ایجاد اشتغال برای جامعه پویا است.
حسینی محمدآبادی یادآورشد: به هر اندازه بنیه مالی صندوق تامین اجتماعی بیشتر باشد خانواده ها را به رفاه بیشتر می رساند که این مهم با همکاری و همرایی همه دستگاه های اجرایی تحقق می یابد.
9895/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.