به گارش ایرنا ، حجت الاسلام سیدمحمود حسینی روز دوشنبه افزود: ماندگاری انقلاب و نظام اسلامی به خاطر حق بودنش است و امروز ما یقین داریم با عنایت و نویدی که خداوند داده است پیروزیم و دشمنان شکست خورده و نابود شدنی هستند.
وی مسیر انقلاب را مسیر حرکت حضرت امام حسین و ائمه هدی (ع) عنوان کرد و گفت : امروز چه افتخاری برای ملت ما بالاتر از این که ملت های مظلوم جهان چشم امیدشان به نظام اسلامی و ملت ایران است و چه چیز بالاتر که امروز همین ایران اسلامی تصمیم گیرنده در منطقه و مقابل ابر قدرت مستکبر ایستاده است و اگر انقلاب ما نبود و ایستادگی نبود آمریکا قصد نابودی اسلام و مکتب شیعه را داشت .
حجت الاسلام حسینی افزود: استکبار جهانی و صهیونیست ها با همه سازو کار نظامی و قدرت پوشالی خود در برابر نظام اسلامی و جوانان برومند ما زانو زدند و امروز هم دست و پا می زند تا بتوانند منطقه را ترک کنند و این افتخار 40 سال انقلاب و حضور مردم در صحنه است.
امام جمعه سیرجان به دستآوردهای انقلاب اشاره کرد و چهل سال مقاومت و ایستادگی را موجب اقتدار و استقلال و امنیت کشور دانست و گفت : احیای دین و ارزش ها و نه گفتن به سلطه آمریکا و مقابله با ظلم و ستم استکبار، خودکفایی و رسیدن به همه توانمندی ها از بهترین ومهمترین دستآوردهای انقلاب و نظام اسلامی در کنار همه عمران و آبادانی کشور است.
براساس این گزارش ، مردم سیرجان امروز همزمان با دیگر نقاط مردم استان کرمان حضوری بی نظیر و گسترده را در راهپیمایی 22 بهمن داشتند این مراسم که از چهار راه رضوی تا چهر راه سپاه برگزار شد و خیابان های امام ، دکتر صادقی و شهید نصیری مملو از جمعیت بود که با شعارهای انقلابی و مرگ بر آمریکا مسیر راهپیمایی طی کردند و سپس در حسینیه امام خمینی در جشن انقلاب شرکت کردند.
سیرجان در 175کیلومتری جنوب غربی کرمان قرار دارد.
7435/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.