به گزارش ایرنا، در این مراسم که با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار شد خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران همراه با مدیحه‌سرایی ذاکران اهل بیت (ع) یاد و خاطره شهدای والامقام را گرامی داشتند.
رییس مطالعات راهبردی ارتش و فرمانده اسبق نیروی زمینی در این مراسم با اشاره به پیمان شکنی آمریکا و خروج از برجام گفت:طبق فرموده امام علی (ع) باید از دشمنانی که از سر دوستی اظهار رفاقت می کنند به شدت دوری کرد.
سرتیپ محمدرضا پوردستان ادامه داد: قبل از انقلاب کشور ایران در عین ژاندارمی منطقه بازار مصرف محصولات آمریکا بود و هیچ استقلال سیاسی و اقتصادی از خود نداشت.
وی اضافه کرد: آنچه کم کم به نگرانی آمریکا از ایران دامن می زد اقتصاد ، سیاست و حکومت ایران نبود بلکه مطرح شدن ادبیات جدیدی مبنی بر ولایت فقیه، حکومت دینی و نفی استکبار و امپریالیسم جهانی بود.
سرتیپ پوردستان ادامه داد:به همین دلیل آمریکا از همان ابتدا دشمنی خود را با نظام نوپای جمهوری اسلامی آغاز کرد و براندازی و زدن این نظام نوپا را جزو برنامه های استراتژیک خود قرار داد.
این مسئول یادآور شد:استکبار جهانی تلاش کرد پس از انقلاب تمام کریدورهای بازرگانی و اقتصادی را به روی کشور ایران ببندد و مردم عزیز این کشور را کانون ترفندها و توطئه های مختلف استکبار قرار دهد.
وی ادامه داد:دشمنان انقلاب و نظام اسلامی برای دست یابی به اهداف خود از هیچ نقشه و توطئه ای کوتاه نیامدند و با طراحی ترورهای کور و هوشمند برای از میان بردن شخصیت های مذهبی و سیاسی و فرهیختگان کشور اقدام کردند.
این مسئول یادآور شد:خوشبختانه این کشور با سرافرازی این برهه های حساس و دشوار را سپری کرده و در این مرحله نیز از جنگ اقتصادی و ناجوانمردانه اسکتبار جهانی با موفقیت بیرون خواهد آمد.
داود محمدی نماینده مردم قزوین،البرز و آبیک، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان و حجت الاسلام سید محمد میرامینی امام جمعه شهر آبیک نیز در این مراسم حضور داشتند.
شهرستان آبیک با مرکزیت شهری به همین نام در 55 کیلومتری شرق قزوین قرار دارد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.