به گزارش ایرنا، علی ملاشفیعی بخشدار کشکوئیه عصر چهارشنبه در آیین بهره برداری و کلنگ زنی 19 طرح در بخش کشکوئیه با مجموع اعتبارات بالغ بر 69 میلیارد ریال افزود: عملیات احداث کارخانجات تولید مواد شوینده با اعتبار 10 میلیارد ریال و اشتغالزایی برای 20 نفر و نیز تولید نایلون و نایلکس با اعتبار 10 میلیارد ریال در ناحیه صنعتی بخش کشکوئیه آغاز به کار کرد.
وی تصریح کرد: هشت طرح زیرسازی، آسفالت و جدول گذاری در روستاهای بخش کشکوئیه شامل تقی آباد، نورآباد، دئفه رضوی، عباس آباد، حسن آباد نواب، محمودآباد مروج و حسین آباد جمعا با اعتبار بالغ بر 21 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
وی خاطرنشان کرد: 2 طرح پارک کودک در حوم الدین و بهجت آباد امین نیز در مجموع با هزینه 80 میلیون تومان بهره برداری شد و پروژه آبیاری قطره ای و زیرسطحی با اعتبار بالغ بر 970 میلیون تومان نیز از دیگر طرح های امروز در کشکوئیه بود که مورد بهره برداری قرار گرفت.
ملاشفیعی بیان کرد: افتتاح طرح های مرکز آموزش صنایع دستی و چرم دوزی، تأمین قیر رایگان برای آسفالت جاده های روستاهایی بخش کشکوئیه با مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون تومان و احداث محل دفن زباله های علی آباد شهید با 120 میلیون تومان و نیز پروژه رفع افت ولتاژ برق منطقه کشکوئیه با هزینه 207 میلیون تومان از برنامه های امروز در این بخش بود.
همچنین 2 طرح بوستان پونه با مساحت یکهزار و 650 متر مربع و اعتبار 250 میلیون تومان و ایستگاه آتش نشانی شماره پنج با مساحت یکهزار و 625 متر مربع در بخش مرکزی رفسنجان به بهره برداری رسید.
در بخش نوق نیز تعدادی طرح شامل پارک بانوان، طرح آبیاری قطره ای زیرسطحی با هزینه 22 میلیارد ریال، حفر یک حلقه چاه با هزینه 4.5 میلیارد ریال، حفر یک حلقه چاه آب آشامیدنی با اعتبار 450 میلیون تومان و پارک شهیدان تقی پور که با اعتبار 350 میلیون تومان و در مساحت هفت هزار متر مربع احداث شده به بهره برداری رسید.
همچنین یک طرح آبیاری تحت فشار در زمین پسته ای 79 هکتاری در احمدآباد فلاح با اعتبار 12 میلیارد و 500 میلیون ریال و یک طرح آبیاری تحت فشار 27 هکتاری با چهار میلیارد و 375 میلیون ریال از اعتبارات دولتی و سهم آورده در احمدآباد از توابع نوق افتتاح شد.
مزرعه خورشیدی یک مگاواتی صفائیه نیز با اعتبار هفت میلیارد تومان کلنگ زنی شد.
رفسنجان در 110 کیلومتری کرمان قرار دارد.
3029/7433
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.