یحیی کمالی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بسته های حمایتی با کمک خیران بین نیازمندان واقعی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد توزیع شد.
وی از اعطای کمک هزینه ازدواج به 40 زوج خبر داد و اظهار داشت: با کمک خیران، این کمک هزینه به ارزش یک میلیارد ریال بین زوجین نیازمند شهرستان های جیرفت و عنبرآباد توزیع شد.
وی ادامه داد: بدون شک کمک به ازدواج بموقع و آگاهانه جوانان و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج آسان می تواند در کاهش طلاق، پایداری زندگی مزدوجین و کاهش آسیب های اجتماعی تاثیرگذار باشد.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین تعداد سه دستگاه رایانه و 200 جلد کتاب به کانون فرهنگی و تربیتی سبزواران اعطا شد.
وی گفت: با رایزنی با خیران غیربومی مقرر شد مدرسه شبانه روزی شهیده مرسل پور اسماعیلی و آشپزخانه این مدرسه همراه با تمامی تجهیزات آشپزخانه برای مدرسه شبانه روزی نمونه ابرار و همچنین خانه سرایداری برای کانون فرهنگی و تربیتی سبزواران احداث و تجهیز شود.
کمالی پور بیان کرد: با مشارکت خیران، کمک هزینه های موردی، هزینه درمان، اعتیاد و تحصیل به نیازمندان شهرستان های جیرفت و عنبرآباد پرداخت شد.
3029/7450/7429
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.