فرماندار عنبرآباد روز شنبه در حاشیه این آئین به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه به مناسبت دهه مبارک فجر با هدف اطلاع رسانی مناسب خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در عنبرآباد راه اندازی شده است.
نادر ملایی افزود: دستگاه های اجرایی شهرستان گزارش عملکرد خود را به نمایش گذاشته اند که در کنار این بخش، ظرفیت های کشاورزی، معدنی، صنعتی، گردشگری و گیاهان دارویی در معرض دید عموم گذاشته شده است.
وی تصریح کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته در محل حسینیه مسجد جامع دایر است و علاقه مندان می توانند در 2 نوبت صبح و عصر از این نمایشگاه بازدید کنند.
فرماندار عنبرآباد گفت: در این نمایشگاه خدمات بهداشتی و درمانی بصورت رایگان ارائه می شود و طبق زمان بندی، ادارات به نوبت در این نمایشگاه آماده پاسخگویی به مردم هستند.
***
افتتاح سردخانه 2هزار تنی نگهداری خرما در عنبرآباد
صبح امروز همزمان با دهه مبارک فجر با حضور مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی شهرستان عنبرآباد سردخانه 2 هزار تنی نگهداری و بسته بندی خرما در شهرک صنعتی این شهرستان به بهره برداری رسید.
مدیر جهاد کشاورزی در حاشیه افتتاح این طرح گفت: سردخانه نگهداری وبسته بندی خرما با ظرفیت 2هزار تن با اعتبار 25میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
محسن طاهری افزود: با بهره برداری از این سردخانه برای پنج نفر بطور مستقیم و 20نفر غیر مستقیم اشتغال ایجاد شد.
وی بیان کرد: برای راه اندازی این سردخانه 10میلیارد ریال تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی به سرمایه گذار پرداخت شده است.
مدیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: مجموع سردخانه های فعال این شهرستان 36 واحد با ظرفیت 40هزار تن است.
***
زنگ انقلاب در مدارس شهرستان عنبرآباد نواخته شد
صبح امروز با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی شهرستان عنبراباد مراسم نمادین زنگ انقلاب همزمان با لحظه تاریخی ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در مدرسه فرهنگیان شهید امید بخش این شهرستان نواخته شد.
عنبرآباد در فاصله 260 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
7450/7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.