علیرضا رزم حسینی در دیدار با نمایندگان و جمعی از مسئولان نیشابور گفت: تمام تلاش خود را برای توسعه اقتصاد خراسان رضوی خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد ، علیرضا رزم حسینی گفت: بودجه‌های دولتی تاثیری در اقتصاد استان ندارد باید توان مردمی و بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران وکارآفرینان به میدان بیایند و فرهنگ اقتصادی در سطح جامعه گسترش یابد. 

وی با بیان اینکه برای تحقق این منظور نیاز به تعامل همه بخش‌های حاکمیتی و نهادها و دستگاه‌ها در استان با هم ،حمایت و همراهی بخش خصوصی و تعاونی ، ورود مردم به این حوزه و توانمندسازی سازی آنها ضرورت جدی است. 

وی ادامه داد : باید دولت کوچک و کوچکتر شده و مردم و بخش مردمی بزرگ ، قوی و توانمند شود و بدین منظور باید نخست ما راه را برای این امر باز کنیم و این فضا را برای ورود مردم فراهم کنیم و این جز در سایه همدلی و هماهنگی همه بخش ها مهیا نمی شود. 

رزم حسینی تصریح کرد : اقتصاد مقاومتی در واقع اقتصادی مردمی و مردم محور است و باید نقش و حضور مردم در اقتصاد را تقویت کنیم و بدین منظور توانمندسازی و آموزش مردم و قوت یافتن جوامع محلی در دستور کار است.

وی افزود : اگر به مقوله اقتصاد توجه کنیم فرهنگ و امنیت و سایر بخش‌ها هم تقویت می‌شود از این رو باید همه بخش‌ها برای حل مشکلات و توسعه اقتصادی همراهی و همکاری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.