سجاد افشارپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره فعالیت های انجام شده در این حوزه طی 9 ماهه گذشته افزود: 22 طرح عملیاتی عمرانی امامزادگان استان کرمان طی سالجاری به تصویب رسید.
وی با بیان اینکه فعالیت های عمرانی امامزادگان استان کرمان به صورت بقعه محور انجام می شود اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مودت؛ بخشی از هزینه اعتبارات عمرانی در بقاع متبرکه به همت خیرین این استان تامین می شود.
معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه کرمان گفت: افزون بر 70 درصد شناسه برنامه های معاونت بهره وری اقتصادی در حوزه تنظیم سند اجاره، بروز رسانی، اسکن اسناد و تصویب طرح های عمرانی در سامانه جامع موقوفات سازمان اوقاف ثبت شده است.
افشارپور تصریح کرد: با توجه به اجرای برنامه های توسعه و احیاء موقوفات استان در قالب طرح های سرمایه گذاری؛ طی سالجاری در هر شهرستان یک پروژه سرمایه گذاری در اراضی و مستغلات موقوفات استان تدوین شده است.
وی بیان داشت: 6 پروژه سرمایه گذاری کلان در حوزه موقوفات تدوین شده که با تاییدیه از سوی سازمان اوقاف در دست اقدام قرار می گیرد.
معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه کرمان ادامه داد: چند پروژه سرمایه گذاری دیگر نیز در حوزه اراضی کشاورزی شهرستان های بم، رفسنجان، کرمان و ماهان در کارگروه کشاورزی اوقاف و سازمان جهاد کشاورزی استان مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته و آماده واگذری به سرمایه گذار بخش خصوصی است.
3029/9895
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.