به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز (پنجشنبه) در آئین بهره برداری از فاز یک شهرک حمل و نقل شهرستان ری اظهار داشت: حل مشکلات مردم استان تهران از دغدغه های نمایندگان به شمار می رود که بر همین اساس اقداماتی نیز در رفع برخی از معضلات انجام گرفته است.
وی با اشاره به قوانین طرح جامع حمل و نقل تصریح کرد: برخی از قوانین موجود موجب بروز برخی مشکلات در عرصه حمل و نقل و فعالیت در این حوزه شده است.
جمالی پور یادآور شد: برخی از قوانین، ضد سرمایه داری و توسعه است که بر همین اساس مدیران با توجه به شناخت قوانین از حل مشکلات واهمه دارند.
وی ادامه داد: برخی قوانین، مداخله گر و برخی موارد مانع ایجاد کرده و در برخی مواقع هم مثبت بوده اما این قوانین باعث بروز مشکلات می شود.
فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه پروژه شهرک حمل و نقل 28 سال به طول انجامید، گفت: باید با فراهم کردن امکانات و رفع مشکلات، به کمک سرمایه گذار آمده و او را حمایت و پشتیبانی کرد.
وی با بیان اینکه مجلس باید در راه تسهیل کردن قوانین گام اساسی بردارد، عنوان کرد: بر اساس قانون باید عوارض درپایان سال دریافت شود اما این پروژه در ابتدای کار به دلیل موضوع پرداخت عوارض به مدت 5 تا 6 سال به طول انجامید.
جمالی پور گفت: امروزه موانع بزرگی بر سرراه فعالان اقتصادی وجود دارد که در صورت رفع نشدن آن به اقتصاد و اشتغال کشور ضربه بزرگی وارد می شود.
وی با بیان اینکه سرمایه گذاری آسان موجب رونق اقتصادی و توسعه فعالیت سرمایه گذار بخش خصوصی می شود، افزود: دولت تمام توان خود را در جهت تسهیل کار به کار گرفته و در صدد برطرف کردن مشکلات و رفع موانع موجود بوده تا به سرعت شرکت های سرمایه گذار وارد کار شوند.
فاز یک شرکت حمل و نقل ریلی تهران با 70 شرکت امروز (پنجشنبه) با حضور وزیر راه و شهرسازی، فرماندار ویژه شهرستان ری و مسئولان این شهرستان به بهره برداری رسید.
1970//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.