به گزارش روز شنبه روابط عمومی دادگستری استان کرمان مرتضی رعیتی افزود: حوالی ساعت چهار بامداد روز گذشته خبری مبنی بر آتش سوزی داروخانه ای در مرکز شهرستان انار به فوریت‌ های پلیس 110 اعلام شد و تیم ‌های تخصصی با حضور در محل، موضوع را بررسی کردند.
وی در تشریح جزئیات حادثه آتش سوزی داروخانه شهرستان انار گفت: متهم ع.ع به اتهام تحریق عمدی داروخانه در انار و مخدوش کردن امنیت در این شهرستان بازداشت شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان انار به اظهارات متهم اشاره و تصریح کرد: متهم از طریق حیاط پشت داروخانه و آتش زدن کولر آبی که به داروخانه راه داشته اقدام به این عمل کرده و آتش از طریق کولر آبی به داخل داروخانه پیش روی کرده و پس از 2 ساعت شهروندان متوجه حادثه می شوند.
وی بیان داشت: پس از کنترل دوربین های محل حادثه و مشاهده خودرو پراید در محل و بررسی مشخصات مالک خودرو، با حکم تفتیش منزل به سراغ وی رفته و وی را دستگیر شد.
رعیتی افزود: بنا به اظهارات پزشک داروخانه خسارت این آتش سوزی حدود یک میلیارد تومان است اما نظریه کارشناسی هنوز اعلام نشده است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان انار با بیان اینکه این آتش سوزی به دلیل اختلافات مالی که ریشه در گذشته داشته رخ داده است، گفت: تحقیقات ادامه دارد تا در صورتی که متهم همدست یا شریکی در این جرم داشته شناسایی و دستگیر شوند.
وی در پایان از شهروندان خواست درصورتی که مطالبه ای از فردی یا افرادی دارند از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند در غیر این صورت با هرگونه اقدامی که منجر به خدشه دار شدن امنیت شود برخورد جدی می شود.
3029/9895
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.