محسن تاجیک روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: اخیرا برخی شرکت های جعلی که خود را زیر مجموعه ادارات دولتی معرفی کرده و فعالیت آنان نیز در استان های دیگر بوده به بهانه استخدام، متقاضیان را وارد شبکه های هرمی می کنند.
وی افزود: این شرکت ها متقاضیان را به بهانه مصاحبه به واحدهای مسکونی تعیین شده برده و آنان را مجبور به حضور در شرکت هرمی کرده و از آنان می خواسته اند تا فرد جدیدی را نیز به این شرکت ها معرفی کنند.
تاجیک اضافه کرد: این افراد سودجو در صورتی که فرد وارد شرکت هرمی نشود و یا فردی را معرفی نکرده و یا اینکه وجهی به آنان پرداخت نکند، او را مورد صدمات بدنی، ایجاد ناراحتی ها و فشارهای روانی، جلوگیری از ارتباط با خانواده قرار داده و سپس آنان را در مکان هایی خاص مخفی می کردند.
وی با بیان اینکه عضویت در شرکت های هرمی جرم است، تصریح کرد: متخلفان نیز با علم به این موضوع، قربانیان خود را ترسانده و از آنان اخاذی می کردند.
دادستان عمومی و انقلاب مینودشت ادامه داد: متاسفانه چند نفر از جوانان این شهرستان نیز با ناآگاهی، فریب این شرکت ها را خورده و در دام آنان افتادند که خوشبختانه با هوشیاری پلیس و مرجع قضایی صاحبان این شرکت ها شناسایی و دستگیر شدند.
شهرستان مینودشت با افزون بر 81 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.