به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان، محمدجواد فدایی در بازدید از پایگاه امداد و نجات بین شهری (جاده ای) جبالبارز، با همراهی مدیرکل روابط عمومی استانداری و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان بر لزوم حضور خدمات دستگاه های امدادرسان در جاده های استان تاکید کرد.
وی در این بازدید از نزدیک با وظایف و خدمات نجاتگران و امدادگران و نحوه کار تجهیزات امداد و نجات در جاده ها آشنا شد و از خدمات داوطلبانه نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر قدردانی کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز بیان کرد: این جمعیت در حوادث طبیعی متولی امداد و نجات است و در حوادث غیرطبیعی به عنوان پشتیبان سایر دستگاه ها فعالیت می کند.
رضا فلاح با معرفی سامانه 112 ندای امداد جمعیت هلال احمر در حوادث افزود: نجاتگران و امدادگران پایگاه های امداد و نجات بین شهری در حوادث جاده ای، رهاسازی و نجات مصدوم را بر عهده دارند و پس از آن مصدوم را به مراکز درمانی اعزام می کنند.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون با افتتاح چندین پایگاه در سال های اخیر تعداد پایگاه های امداد و نجات بین شهری جمعیت هلال احمر استان از 17 پایگاه به 21 پایگاه ارتقا یافته است.
3029/7420
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.