به گزارش ایرنا، عباس صادق زاده روز چهارشنبه در آیین گشایش نخستین نمایشگاه ملی فناوری های نوین در روابط عمومی افزود: به علت نداشتن دسترسی به دانش اجتماعی، نتوانستیم شرایط و زمینه را برای رفع نیازهای جامعه فراهم کنیم.
وی اظهار داشت: آسیب های نوپدید در فضای فناوری های نوین روزانه خلق و هر روز گسترده تر می شوند، اما متاسفانه تاکنون نتوانستیم طرحی مناسب در این حوزه داشته باشیم.
مدیرکل بهزیستی استان کرمان ادامه داد: باید تلاش کنیم اقدامات و برنامه های مدیریت آسیب های اجتماعی با استفاده از فناوری نوین به عنوان ضرورت در جامعه طراحی شود و دانش ارتباطات و سهولت دسترسی به فناوری ها ارتقا یابد.
وی با بیان اینکه استان کرمان با شاخص های سلامت اجتماعی فاصله بسیاری دارد گفت: فضای فناوری های نوین می تواند این شاخص ها را ارتقا بخشد و امروز بسیاری خشونت ها و معضلات اجتماعی باید از طریق فضای فناوری کنترل شود.
صادق زاده اضافه کرد: اداره کل بهزیستی استان کرمان طی 2 سال گذشته تعداد 16 سامانه و اقدام در بستر فناوری اطلاعات انجام داده که در غرفه نمایشگاه ملی فناوری های نوین در روابط عمومی موجود است.
وی افزود: امروز سامانه توانبخشی از راه دور بهزیستی استان کرمان حمایت های اجتماعی و مشاوره توانبخشی را برای جمعیت توانخواه، ارائه می کند و موجب کاهش بسیاری از حضورهای غیر ضرور از جامعه می شود.
مدیرکل بهزیستی استان کرمان ادامه داد: در بحث ترافیکی و مناسب سازی فضای شهری با وجود اقدامات شهرداری کرمان بسیاری از مردم و معلولان از دسترسی به فضاها محرومند و فناوری نوین می تواند سبب سهولت در خدمات دسترسی شود.
وی بیان کرد: با استفاده از فضای فناوری نوین سهولت دسترسی، ارتقای نیازها و دانش اجتماعی و پایه ریزی رفاه اجتماعی انجام شود.
صادق زاده گفت: اقدامات بهزیستی متعلق به یک سازمان نیست و برنامه ریزی اجتماعی را باید وظیفه تمامی دستگاه ها بدانیم.
این آیین روز چهارشنبه با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر، مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان، روابط عمومی شهرداری های کرمان، مشهد، سمنان و تهران در محل بازار موبایل ایران برگزار شده است.
نمایشگاه ملی فناوری های نوین در روابط عمومی ها تا چهاردهم دیماه در کرمان ادامه دارد.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.