به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی روز چهارشنبه در دیدار با استاندار کرمان افزود: به نظر می رسد در استان کرمان به بخش سیاسی به طور جدی توجه شده و گاهی اوقات آنقدر پرحجم بوده که بخش اجرایی را تحت تاثیر خود قرار داده لذا امیدوارم در این حوزه نیز برنامه ریزی مناسبی در انجام شود.
وی از مردم کرمان به عنوان مردمی منطقی یاد کرد و ادامه داد: از آنجا که استانداری ها می توانند در تنظیم سهم توجه به اجرا و سیاست نقش داشته باشند، امیدواریم که آرام آرام کرمان به سمتی برود که در حوزه های مختلف بتوانیم از منطق موجود در بین مردم استفاده کرده و بپذیریم که چگونه نگاه های مختلف در کنار هم می توانند به پیشرفت استان کمک کنند.
وی ادامه داد: امیدواریم با رویه و خلق و خوی مدیریت اجرایی جدید کرمان، این استان پهناور و ارزشمند بتواند در حوزه های مختلف پیشرفت مناسب را داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه کرمان در حوزه های تاریخی و مردمی دارای ارزش های فراوانی است، ادامه داد: مدیریت اجرایی کرمان فردی پرکار، دلسوز، پای کار است.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی عنوان کرد: کشور در شرایط دشواری قرار دارد، دشمنی ها نیز بسیار جدی و جنگ اصلی در حوزه اقتصادی است.
وی بر ایجاد تحول اقتصادی جدی در استان تاکید کرد و ادامه داد: کرمان ظرفیت های بسیار خوبی برای توسعه اقتصادی و پیشرفت دارد.
امام جمعه کرمان گفت: توجه به دانشگاه ها یکی از راه های رسیدن به توسعه اقتصادی است و در این رابطه استان کرمان از نظر کمی و تعداد دانشگاه ها در حد خوبی قرار دارد و باید به کیفیت کار در این دانشگاه ها توجه بیشتری صورت گیرد.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی اظهار داشت: کرمان یکی از شهرهای تاریخی است و باید به بافت تاریخی آن توجه ویژه ای شود.
وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به محدودیت های منابع، شاهد تحولی در این حوزه باشیم.
وی گفت: خشکسالی و کم آبی از بحث های جدی کرمان به شمار می رود و انتظار می رود که مدیریت اجرایی استان به این موضوع نیز حساسیت ویژه ای داشته باشند.
امام جمعه کرمان گفت: در استان کرمان بنگاه های اقتصادی زیادی وجود دارند و در گام اول باید خیر و برکات این بنگاه ها به استان برسد و در پیشرفت کرمان نقش جدی داشته باشند.
امام جمعه کرمان عنوان کرد: مدیریت اجرایی استان در حوزه های نظم و انضباط در جلسات، حضور جدی و مدیریت کردن تمامی مباحث مهم استان توجه جدی دارد که جای تقدیر دارد.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تاکید کرد: به سهم خود در حوزه فرهنگ، شما را دلسوز و با برنامه می دانیم و آن میزان که سهم ما است را انجام می دهیم زیرا این هماهنگی و پیشرفت موجب ارتقای استان، کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود.
وی از زحمات استاندار سابق کرمان نیز تقدیر کرد و گفت: حضور جدی همه بنگاه های اقتصادی در استان یکی از اقدامات بسیار خوب وی بوده که لازم است نقاط ضعف احتمالی آن برطرف شود و این طرح تداوم یابد.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.