به گزارش ایرنا مهدی صدفی روز شنبه در دیدار نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اعضای ستاد بزرگداشت 9دی با اشاره به اینکه 9دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است افزود: 9دی امسال با شعار 40 سال ولایتمداری، بصیرت و استقامت رمز ماندگاری انقلاب اسلامی؛ نامگذاری شده است.
وی با بیان اینکه 9 دی به عنوان همه پرسی در زمینه وفاداری ملت ایران به نظام و ولایت فقیه است گفت: مقام معظم رهبری بر بُعد تبیینی همه مراسم ها تاکید دارند.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به برگزاری برنامه های گرامیداشت 9دی در سطح استان اشاره کرد و گفت: در این راستا 30 همایش تبینی، جلسات بصیرتی و پرسش و پاسخ در حال برگزاری است.
صدفی ادامه داد: برنامه های فرهنگی، هنری، ورزشی، رسانه ای و نمایشگاهی در راستای گرامیداشت 9 دی در همه شهرستان ها، بخش ها و روستاهای دارای جمعیت برگزار می شود.
وی از برگزاری تجمع حماسه 9 دی با سخنرانی حجت الاسلام علی شیرازی نماینده ولی ‌فقیه در نیروی قدس سپاه‌ خبرداد و گفت: این تجمع ساعت 10 صبح یکشنبه از جلوی حسینه ثارالله آغاز و به سمت مصلی امام علی شهر کرمان ادامه دارد.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز از برگزاری مراسم ترحیم آیت الله هاشمی شاهرودی از ساعت 14.30 تا 16 عصر یکشنبه 9دی ماه در محل مسجد جامع شهر کرمان خبر داد.
9895/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.