محمد زنگی آبادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این راهدار کرمانی در آیینی به منظور گرامیداشت هفته حمل و نقل و راهداری در محل سالن همایش های صدا و سیمای تهران به عنوان نمونه کشوری انتخاب شد و از معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور لوح تقدیری دریافت کرد.
وی اظهار داشت: اول دی ماه با آغاز فصل سرما به نام روز راهدار نام گذاری شده و این روز نمادی از روزهای سراسر خدمت و تلاش جامعه راهداران است که در گرمای سوزان تابستان و سرمای سخت زمستان دور از خانه و خانواده در جهت ایمنی سفرها، امید و نشاط هموطنان و حفظ و مراقبت از راه ها می کوشند.
مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با بیان اینکه 22 گردنه برفگیر در استان کرمان وجود دارد تصریح کرد: در راستای بازگشایی مسیرهای ارتباطی از ابتدای دی ماه با استفاده از 384 دستگاه خودروی سبک، سنگین و نیمه سنگین، 350 راهدار، 32 راهدارخانه ثابت و 45 اکیپ سیار در طرح راهداری زمستانی جاده ها را کنترل و نظارت می کنند.
در لوح تقدیر این راهدار منتخب کشوری آمده است: بدون تردید مسیر پیشرفت و توسعه امروز میهن اسلامی در تمامی عرصه ها با تکیه بر وظیفه شناسی، وجدان بیدار و مسئولیت پذیری توأم با اراده پاک خدمتگزاران دلسوز رقم می خورد.
در متن تقدیرنامه آمده است: بدون تردید راههای بین شهری به منزله شریان های حیاتی کشور و به عنوان یک سرمایه عظیم ملی متعلق به نسل های حال و آینده قلمداد می شود که نگهداری مطلوب و به هنگام از این مهم در دستان پرتوان راهداران تلاشگر و پیمانکاران مجرب به عنوان امانتی بزرگ همواره مورد انتظار است.
در پایان این متن تقدیر نیز چنین ذکر شده است: با تبریک این روز از جنابعالی که خدمات ارزنده ای در کارنامه خدمتی خود به ثبت رسانده اید تقدیر و تشکر نموده، از درگاه ذات اقدس الهی توفیق بیش از پیش شما را در جهت نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره مسئلت می نماید.
3029/7420
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.