به گزارش ایرنا ، دیدار 2 تیم فوتبال گل گهر سیرجان و اکسین البرز عصر امروز(شنبه) در ورزشگاه اختصاصی سیرجان پیگیری شد و در نهایت میزبان توانست سه امتیاز این بازی را از آن خود کند.
تک گل سه امتیازی سیرجانی ها را در این دیدار خانگی حسام پورهاشم در دقیقه 83 به ثمر رساند.
تیم فوتبال گل گهر سیرجان با این پیروزی 30 امتیازی شد و با وجود برد سرخپوشان پاکدشت در جایگاه دوم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور باقی ماند و اکسین البرز نیز با 23 امتیاز در رتبه پنج جام آزدادگان باقی ماند.
**مس کرمان با تساوی مقابل بادران تهران متوقف شد
تیم فوتبال مس کرمان دیگر نماینده استان کرمان نیز عصر روز شنبه مهمان بادران بود و در حالی که با گل زود هنگام تهرانی ها، تا دقایق پایانی، بازی را به حریف خود واگذار کرده بود توانست در دقیقه 88 بازی را به تساوی بکشاند.
مجتبی محبوب مجاز در دقیقه هفت برای بادران گلزنی کرد و تک گل مس کرمان را در این بازی مهدی تیکدری نژاد در دقیقه 88 وارد دروازه تهرانی ها کرد.
مس کرمان در دقایق پایانی بازی یکپارچه حمله شده بود در نهایت توانست مزد زحمات خود را بگیرد و با یک امتیاز تهران را به مقصد کرمان ترک کند.
فرزاد حسین خانی در دقیقه 16 و مهرداد قنبری در دقیقه 35 این مسابقه از تیم مس کرمان با کارت زرد داور جریمه شدند.
تیم فوتبال مس کرمان با این تساوی 28 امتیازی شد و با یک پله صعود پس از سرخپوشان پاکدشت و گل گهر سیرجان در رتبه سوم جدول رده بندی لیگ دسته یک کشور قرار گرفت، بادران تهران نیز با 21 امتیاز هشتم شد.
تیم فوتبال مس رفسنجان نیز این هفته قرعه استراحت داشت.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.