به گزارش ایرنا ، دیدار 2 تیم فوتبال گل گهر و مس کرمان از ساعت 17:10 امروز در ورزشگاه امام علی(ع) شهر سیرجان پیگیری شد و در پایان 90 دقیقه تلاش میزبان این مسابقه موفق شد با 2 گل پیمان رنجبری در دقیقه هشت و امین پورعلی در دقیقه 38 به پیروزی برسد.
تک گل تیم فوتبال مس کرمان را نیز در این دیدار سجاد حیدری در دقیقه 77 این بازی وارد دروازه حریف کرد.
شاگردان وینگو بگوویچ در ابتدای این مسابقه مهرداد بشاگردی، امین پورعلی، علیرضا ابراهیمی، میلاد صادقیان، علی قربان خانی، پیمان نامور، محسن آذرباد، حمید گلزاری، حسن شوشتری، پیمان رنجبری و مهرداد بودند.
مس کرمان نیز در این دیدار با ترکیب آرمان شهدادنژاد، فرزاد حسینخانی، میلاد باقری، محمدرضا پورمحمد، مهدی تیکدری، عیسی پرتو، امین جهان کهن، امیرحسین عسکری، حسین حیدری، مهرداد قنبری و شروین بزرگ با سرمربیگری نادر دست نشان به میدان رفت.
همچنین قضاوت دربی استان کرمان را محمدحسین ترابیان برعهده داشت.
علی قرایی رئیس هیات فوتبال استان و سرپرست باشگاه مس کرمان نیز پس از این مسابقه در پیامی پیروزی سیرجانی ها را تبریک گفت.
تیم فوتبال گل گهر سیرجان در هفته نخست لیگ دسته یک(جام آزادگان) به تساوی یک بر یک با تیم شاهین شهرداری در بوشهر رضایت داده بود در نخستین میزبانی خود در این جام به پیروزی رسید.
تیم فوتبال مس کرمان نیز در هفته نخست لیگ دسته یک در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به پیروزی 2 به صفر مقابل شهرداری بندر ماهشهر رسیده بود این مسابقه را به حریف هم استانی خود واگذار کرد.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.