این فعال حوزه مطبوعات استان کرمان مطلب خود را چنین آغاز کرده است: صبح امروز یکی از رسانه ها مطلبی را روی خروجی خود قرار داد و در آن مطلب عنوان کرده بود، 'علی قرایی که در نخستین دیدار از پیروزی مس کرمان اشک شوق ریخته چگونه می خواهد عدالت، انصاف و مدیریت جامع را در قامت رئیس هیات فوتبال استان کرمان در قبال دیگر تیم های فوتبال استان رعایت کند!'
حال باید در پاسخ آن کسی که این مطالب را نوشته، گفت، قرایی زمانی که در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال با اکثریت مطلق آراء به مدت چهار سال بر کرسی ریاست هیات فوتبال استان کرمان تکیه زد، نخستین سفرش را به شهرستان سیرجان انجام داد.
تاکنون که 95 روز از ریاست وی بر هیات فوتبال می‌گذرد بیشترین سفر را به شهرستان سیرجان داشته و تعداد بسیار سفرها به زادگاهش سیرجان به اندازه‌ای زیاد بود که عده‌ای می‌گفتند باید بر سردر هیات فوتبال استان کرمان نوشت 'هیات فوتبال سیرجان'.
اما موضوع دیگری که باید به حاشیه‌سازان گفت، این است که زمانی علی قرایی مسئولیت سرپرستی باشگاه مس کرمان را برعهده گرفت در اوج فصل نقل و انتقالات بود و در آن زمان طی گفت‌وگویی اعلام کرد که ابتدا قراردادهای بازیکنان تیم‌های گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان در هیات فوتبال استان به ثبت خواهد رسید و در آخر قراردادهای بازیکنان مس کرمان.
قرایی در قامت رئیس هیات فوتبال استان کرمان یک نفر به نمایندگی از هیات استان در سیرجان مامور کرد تا قراردادهای بازیکنان گل‌گهر را به ثبت برساند.
موضوع دیگری هم که در این بین شاید اعلامش نوعی شفاف‌سازی باشد، این است که تنها باشگاهی که سهم فوتبال استان از قراردادهای بازیکنانش را پرداخته مس کرمان بوده است و باشگاه‌های گل‌گهر و مس رفسنجان تاکنون اقدام به پرداخت این مبلغ نکردند و از سوی قرایی هم فشاری برای پرداخت وارد نشده است.
اما موضوع دیگری کهحاشیه سازان دنبال آن هستند رودررو قرار دادن قرایی با سیرجانی‌هاست، این درحالی است که قرایی بارها در سخنرانی‌ها و گفت‌ و گو هایش با رسانه‌ها از تعصبش نسبت به زادگاهش گفته است و با رفتار و عملکرد خود نشان داده که با این حرف‌های بی اساس، هیچ گاه به زادگاهش پشت نخواهد کرد و در ابتدای فعالیت وی در هیات فوتبال استان در یک گفت ‌و گو به حمایت از جواهری و بدخشان پرداخته است.
مساله دیگری که عنوان شده فعالیت غیرقانونی قرایی به عنوان ریاست همزمان بر فوتبال استان و سرپرستی باشگاه مس کرمان است که باید در جواب این حاشیه‌ساز نوشت نه شرکت مس و باشگاه مس کرمان دیروز راه‌اندازی شده است و نه فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال استان.
مقامات شرکت مس پیش از آن که قرایی را به عنوان سرپرست باشگاه مس کرمان معرفی کنند از نهادهای مربوطه، استعلام گرفته بودند و شخص قرایی هم به عنوان متولی فوتبال در استان کرمان از مقامات فدراسیون در این خصوص پرسیده بود و سپس مسئولیت را قبول کرده بود.
اما نکته مهمی که در این بین باید مورد توجه قرار گیرد این است که زادگاه قرایی یادگار یک شهید والا مقام، شهر سیرجان است و وی به حرمت همان خون شهید هیچ‌گاه سیرجان را تنها نمی‌گذارد .
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.