به گزارش ایرنا، دیدار 2 تیم فوتبال مس کرمان و نود ارومیه از ساعت 17 عصر روز شنبه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان آغاز شد و این تیم ها در پایان 90 دقیقه تلاش به کسب یک امتیاز رضایت دادند.
تیم فوتبال مس کرمان در دقایق 39، 43، 45 47، 65، 69، 70، 77، 86 توسط حامد محمودی، امیر زلیکانی، حمید کاظمی، سجاد حیدری، موقعیت های عالی گلزنی روی دروازه حریف ایجاد کرد و تیم نود ارومیه نیز 2 موقعیت داشت اما هیچکدام به گل تبدیل نشد.
شاگردان نادر دست نشان یکبار در دقیقه 67 این بازی توسط کاظمی به گل رسیدند اما داور این دیدار اعتقاد به آفساید داشت و این گل را نپذیرفت.
محمدرضا پورمحمد در دقیقه 30 از تیم مس کرمان، حسین قهارپور در دقیقه 38، علی سلیمانی در دقیقه 80، داود شاهوراقی دقیقه 88 و فرزاد محمدی در دقیقه 90 از تیم فوتبال نود ارومیه اخطار گرفتند.
تیم فوتبال مس کرمان در این مسابقه با ترکیب آرمان شهدادنژاد، حامد محمودی، میلاد باقری، عیسی پرتو، محمدرضا پورمحمد، فرزاد حسینخانی، محمدرضا خرسندنیا (از دقیقه 61 امین جهان کهن)، امیر زلیکانی (از دقیقه 83 احسان جودکی)، مهرداد قنبری (از دقیقه 60 حمید کاظمی)، مهدی تیکدری نژاد و سجاد حیدری به میدان رفت.
در مقابل شاگردان وحید بیاتلو از ابتدای این دیدار بازیکنانی از جمله مهدی خسروی، امیرحسین خادم، علی سلیمانی، حسام مقصودی، اصغر نصیری، محمد عبادزاده، فرشاد اسدی، عرفان پورافراز، حسین قهارپور، محمد زینالی و داود شاهوراقی بودند.
تیم فوتبال مس کرمان با این تساوی 10 امتیازی شد و در رتبه پنجم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار گرفت و نود ارومیه نیز سه امتیازی و در جایگاه چهاردم جام آزادگان باقی ماند.
3029/7420
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.