به گزارش ایرنا 'محمدجواد فدایی' روز یکشنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر کرمان با اشاره به طرح مسائل مختلف از سوی اعضای شورا و تاکید بر اهمیت این مسائل افزود: همراهی و همدلی مهمترین نکته و به معنی این است که در اولویت و برنامه ریزی ها به نتیجه یکسان برسیم.
وی اظهار داشت: نتیجه همراهی و همدلی باید وجود برنامه مدون باشد.
استاندار کرمان با تاکید بر اینکه در همه جا مشکلات ما در کمبود منابع مالی خلاصه نمی شود گفت: بلکه باید با کمک هم درصدد رفع مشکلات مالی جدید و ایجاد سرمایه گذاری داخلی و خارجی باشیم.
وی ادامه داد: در زمینه سرمایه گذاری خارجی مشکلی در تضمین وجود ندارد و اگر از تسهیلات بانکی استفاده کنیم و پروژه های شهری را با سرعت بیشتری پیش ببریم به نفع ماست.
فدائی در ادامه با تاکید بر انجام امور به صورت کارشناسی شده افزود: هر جا دوباره کاری می شود و کار به کندی پیش می رود، به این دلیل است که کارشناسی نشده و راه حل و طرح ها روشن نیست و این مسئله در بحث حاشیه نشینی نیز صادق است.
وی با بیان اینکه ابزار کار ما سیستم اداری است و با شکل کنونی سیستم به جایی نمی رسیم زیرا نه توسعه و نه رضایت مردم در کار است اظهار کرد: اینکه طرحی بدهیم که همه جوانب را دیده و منابع مالی تامین شده و اجرایی باشد، فکر نمی کنم عملیاتی نشود و در صورتی که طرح اجرایی و عملی برای حل مشکل حاشیه نشینی ارائه شود اجرا خواهیم کرد.
استاندار کرمان درباره مسائل مطرح شده از سوی اعضای شورا شهر بیان کرد: پروژه فاضلاب کرمان قرار است توسط فولاد بوتیا به صورت BOT اجرا شود و 27 آذرماه جاری قرارداد امضاء خواهد شد.
وی درباره بیمه منازل در بحث زلزله گفت: در سال گذشته توافقنامه ای با بیمه ایران در زمینه بیمه زلزله امضاء شد که دلیل اجرایی نشدن آن مشخص نیست.
فدایی با بیان اینکه در زمینه راه اندازی پرواز خارجی پیگیری شده و قرار است مجوز پرواز خارجی ارائه شود، تصریح کرد: گردشگری موضوع مهمی است که می توانیم از این محل در استان توسعه و اشتغال را داشته باشیم و جاذبه های مختلف بسیاری در این زمینه داریم و علاقمند به کار در این حوزه هستیم.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.