به گزارش ایرنا این طرحها شامل سالن ورزشی 9 دی، چمن ورزشگاه تختی و استخر جوان شهرک یادگار امام (ره) است که عملیات اجرایی برخی از آنها سال 1390آغاز شده بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در این آیین گفت : عملیات ساخت سالن ورزشی 9 دی با اعتباری بالغ بر 26 میلیارد ریال و مساحت 2 هزار و 500 مترمربع از سال 1390 آغاز و در حال حاضر به بهره برداری رسید .
محمدتقی امیری خراسانی بیان کرد: همچنین اجرای طرح چمن ورزشگاه تختی به مساحت 8 هزار مترمربع با اعتبار بیش از 11 میلیارد ریال از سال گذشته شروع شد.
وی افزود: همچنین استخر جوان در شهرک یادگار امام با مساحت 770 متر مربع با اعتبار 20 میلیارد ریال از دیگر طرحهای ورزشی اجرا شده در رفسنجان بود که مورد بهره برداری قرار گرفت.
امیری خراسانی ورزش را به عنوان عنصری ارزشمند و پر اهمیت در زندگی امروزی دانست و گفت: ورزش می تواند ضامن شادابی و سلامتی جسم و روح باشد.
در ادامه جمعی از ورزش دوستان و علاقمندان به ورزشهای مختلف رفسنجان مشکلات حوزه ورزشی خود را با وزیر ورزش و جوانان در میان گذاشتند و وزیر نیز برای رفع این مشکلات قول مساعد داد.
وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه به استان کرمان، پیست دوچرخه سواری خاتم الانبیا (ص) و زورخانه بین المللی شهید ورزشکار مدافع حرم غلامرضا لنگری زاده را افتتاح کرد وی پس از حضور در ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان، به منظور افتتاح طرح های عمرانی به شهرستان رفسنجان سفر کرد.
رفسنجان با جمعیت بالغ بر 311 هزار نفر در 110 کیلومتری کرمان قرار دارد.
7433/ 7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.