به گزارش ایرنا ، دیدار 2 تیم فوتبال گل گهر سیرجان به عنوان مدعی صعود به لیگ برتر و فجر سپاسی شیراز عصر امروز (یکشنبه) در ورزشگاه اختصاصی گل گهر با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.
تک گل تیم فوتبال گل گهر سیرجان را در این مسابقه خانگی پیمان نامور در دقیقه 54 به ثمر رساند که شیرازی ها توانستند در دقیقه 75 توسط حمید نوری گل خورده را جبران کنند.
پس از این دیدار گل گهر سیرجان با 24 امتیاز در رتبه سوم و فجر شهید سپاسی شیراز با 13 امتیاز در جایگاه 11 جدول رده بندی جام آزادگان قرار گرفتند.
از دیگر رقابت ها در کورس قهرمانی جام آزادگان تساوی مس کرمان در تبریز با شهرداری این شهر بود تا یکبار دیگر شانس صدر نشینی برای نمایندگان استان کرمان از دست برود.
گل های مس کرمان را حمید کاظمی در دقیقه 42 و محمدحسین حیدری در دقیقه 89 وارد دروازه میزبان کردند و همچنین محمدرضا زینال خیری در دقیقه 40 از روی نقطه پنالتی و فرشاد بیابانی در دقیقه 49 برای شهرداری گلزنی کردند.
همچنین حمید کاظمی در دقیقه 85 از تیم مس کرمان توپ را وارد دروازه حریف و داور این مسابقه آن را آفساید اعلام کرد که موجب اعتراض بازیکنان و کادر فنی مس کرمان شد، در واقع در بازی های گذشته مس کرمان نیز به اعتقاد کارشناسان داوری، آسیب های بسیاری در زمینه داوری به این تیم وارد شده که روی نتایج این تیم تاثیر گذار بوده است.
این مسابقه درگیر حواشی دیگری نیز بود از جمله اینکه در دقیقه 10 این مسابقه صدای سوت یکی از تماشاگران که شبیه سوت داور بود، با اشتباه مهدی تیکدری نژاد موقعیت گلزنی را از بازیکن مس کرمان گرفت.
از دیگر حواشی این دیدار نحوه برخورد داور این مسابقه با بازیکنان 2 تیم بویژه مس کرمان بود که با خشونت و عصبانیت بازیکنان همراه شد.
حمید کاظمی در دقیقه 22 و فرزاد حسین خانی در دقیقه 74 از تیم مس کرمان با کارت زرد داور این دیدار جریمه شدند.
پس از پایان دیدارهای هفته پانزدهم، تیم مس کرمان با 24 امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی جام آزادگان باقی مانده و شهرداری تبریز با 14 امتیاز نهم شده است.
مس رفسنجان نماینده دیگر استان کرمان نیز عصر امروز در ورزشگاه شهدای مس مقابل نود ارومیه صف آرایی کرد که رفسنجانی ها در پایان 90 دقیقه بازی را با نتیجه سه بر 2 به مهمان خود واگذار کردند.
ابتدا حریف ارومیه ای با سه گل فرزاد محمدی در دقیقه 10، عرفان پورافراز در دقیقه 34 و محمد عبادزاده در دقیقه 72 پیش افتادند و پس از آن میزبان توانست در دقیقه 79 و 86 توسط اکبر صغیری 2 گل خورده را جبران کند.
مس رفسنجان در ادامه روند ناکامی خود 10 امتیازی و در جایگاه چهاردم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور باقی ماند و اکنون تیم نود ارومیه با 14 امتیاز دهم شده است.
3029/7420
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.