به گزارش ایرنا ، سی امین جشنواره تئاتر استان کرمان به میزبانی رفسنجان طی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری برگزار شد و در این جشنواره 8 اثر نمایشی از شهرستانهای سیرجان، انار، رفسنجان، کرمان و بم به روی صحنه رفت.
این آثار شامل ' همه چیز می گذرد تو نمی گذری '، ' صحنه '، ' رکوئیم'، ' دن کامیلو'، ' کارنامه ی بندار بیدخش'، ' زنان مهتابی '، ' دختر ایرونی' و ' لالایی بر زمین سوخته ' بودند که طی این دو روز در مجتمع افصح هجری رفسنجان به نمایش گذاشته شدند.
هیات داوری سی امین جشنواره تئاتر استان کرمان، متشکل از امین شجاعی، امید طاهری و جلیل امیری، آرای خود را در بخش های پوستر و بروشور، طراحی لباس، طراحی گریم ، نور، موسیقی، طراحی صحنه، بازیگری، نمایشنامه و کارگردانی پس از دیدن کارها و با بررسی و رایزنی بسیار اعلام کردند.
در اختتامیه این جشنواره که در دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان برگزار شد تقدیرنامه ها در بخش پوستر و بروشور به نمایش رکوئیم از کرمان، در طراحی لباس به تئاتر دن کامیلو، در طراحی گریم به کارنامه ی بندار بیدخش از کرمان، در طراحی نور به کارنامه ی بندار بیدخش از کرمان، در موسیقی به نمایشهای کارنامه ی بندار و زنان مهتابی و همه چیز می گذرد تقدیم شد.
همچنین تقدیرنامه ها در طراحی صحنه به نمایش کارنامه ی بندار بیدخش، همه چیز می گذرد تو نمی گذری و رکوئیم اهدا شد.
سی و هفتمین جشنواره توسط اداره کل هنرهای نمایشی، انجمن هنرهای نمایشی ایران و انستیتو بین المللی تئاتر (ITI) در 22 بهمن ماه تا 4 اسفند ماه 1397 برگزار خواهد شد.
7433/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.