به گزارش خبرنگار ایرنا، جلال قلعه شاخانی شامگاه پنجشنبه در بازدید از عملیات احداث ساختمان پلاتو مریوان اظهار داشت: ساختمان در اختیار پیمانکار است و عملیات پی کنی آن در دست اجرا است.
وی افزود: برای احداث این پروژه هفت میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که یک میلیارد و 450 میلیون ریال آن از اسناد خزانه سال 96 و مابقی آن هم توسط فرمانداری مریوان تامین و هزینه خواهد شد.
قلعه شاخانی اضافه کرد: در صورت تامین اعتبار، این پروژه شهریور سال آینده و همزمان با برگزاری چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان به بهره برداری خواهد رسید.
وی یادآور شد: مشکل اصلی اجرای پروژه های عمرانی حوزه فرهنگی کمبود اعتبار است که امیدواریم با تزریق اعتبارات بیشتر شاهد افتتاح تعدادی از پروژه های این حوزه در سال جاری و آینده باشیم.
قلعه شاخانی گفت: در جلسات کمیته عمران این اداره کل که هفتگی تشکیل می شود مسایل و مشکلات پیش روی تمام پروژه های حوزه فرهنگی و هنری استان مورد بررسی قرار می گیرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان افزود: با بهره برداری از پروژه هایی هم چون پلاتو مریوان و دیگر شهرستان ها، تا حدودی وضعیت فضاهای فرهنگی بهبود می یابد.
کلنگ احداث ساختمان پلاتو شهرستان مریوان شهریور امسال همزمان با برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی با حضور تعدادی از مسئولان و هنرمندان حوزه تئاتر به زمین زده شد.
ساختمان پلاتو مریوان در 2 طبقه به مساحت 265 مترمربع به منظور توسعه فضاهای فرهنگی و ایجاد مکانی دائمی برای دبیرخانه تئاتر خیابانی مریوان احداث می شود.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.